http://paus.startpagina.nl/prikbord/read.php?1445,5339812,6389098#msg-6389098
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAlle oostblokkers stemmen op elkaar,dus NL komt er nooit tussen,wat ze ook insturen.
Het wordt tijd dat NL stopt met dit hele gedoe,laat het maar helemaal een oostblok festival worden.
Ik ga zaterdag dan ook niet kijken en luisteren naar dat valse gekraai van die lui. Onze kat zat met zijn oren plat ,zo vals zongen sommigen van de ‘ winnaars’.
En dan die carnaval act uit Oekraine,wat die allemaal uit de kast hebben gehaald om op te vallen Bah,heeft niks meer met zingen te maken.
Hoi bekende
Dat mag, ze mogen mij ook vinden wat ze willen . Maar ik vind het ver beneden pijl , hoe hij die dame toen voor gek zette . Met zijn achterlijk gedoe . hij denk gewoon dat hij de beste is en kan zingen . Jammer voor die andere twee van die groep , die hij ook naar beneden haald zo. Maar……. uitgeschakeld en geen pardon met hem . Tis zo . …Loontje komt om zijn boontje . hij krijgt zelf straf nu. En nee ik vind het niet erg .
Hallo Daan,
Maar is het niet al jaren zooooo dat het songfestival niet meer om zingen gaat?
Ik kreeg de laatste paar jaren steeds meer het gevoel dat het vriendjespolitieke doeleinden had.
Misschien is dat in lengte van dagen altijd wel zo geweest, durf ik natuurlijk niet met zekerheid te zeggen.
In elk geval vind ik het eerlijk gezegd totaal geen probleem dat Nederland is uitgeschakeld 'k heb ook niet gekeken overigens.
Ik voel een behoorlijk antipathie tegen gordon, die vind dat hij alles moet kunnen zeggen en zich moet kunnen gedragen als een olifant in een porcelein kast om zijn dingetje te doen gelden en dat allemaal omdat hij een ‘beroemde’ (of beruchte) tvpersoonlijkheid is.
En zoals Lotje eerder aangaf, denkt dat hij kan zingen en denkt er ook nog verstand van te hebben.
Gby Sofie
vriendjespolitiek
Precies .
Afschaffen die handel zo……Zat me gisteren gewoon te ergen er aan.Vooral op het laatst. ik dacht ben benieuwd wie er door gaan . Ik zette voor me zelf al een rijtje . ….. Ze kijken gewoon niet wie er wel kan zingen en wie niet. Lijkt wel een vakantie oord . Waar zullen we de volgende keer het houden…… :D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?