Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Over het ontstaan van het heelal

• PS

Ik denk dat jij maar eens om jezelf moet lachen. Want het evolutionisme beweert nergens dat ons brein spontaan is ontstaan. Integendeel. Evolutionisten geloven niet in wonderen. Mensen zoals jij wel.

PS

:)

• theo

Ik kan het natuurlijk fout hebben maar volgens mij had ik het over Karels neerbuigende toontje.

theo

• Karel

Je snapt het wederom niet

• Boris

Ga jij je nu maar zorgen maken om je lachwekkende eindtijdgeneuzel en je adoratie van die achterlijke xandernieuws site.

• theo

Omdat jij redelijk wat bijbelkennis hebt:

PS schreef:

>

> Als God niet een iets is, wat is hij dan wel? Een niets?

>

> PS

> :)

God is; -Ik ben-

theo

• Karel

Boris jij bent echt zo'n manneke dat kijkt naar voetbal met de spelregels in je hoofd van rugby

• Boris

Ik kijk naar allebei niet.

• Steven

Boris schreef:

>

> Jij bepaalt niet welke onderwerpen hier wel of niet thuishoren.

Waar beweer ik dat?

<><

• Boris

“Neerbuigend taalgebruik? Ik klikte alleen omdat het onderp ot is en hier niet thuishoort. Bij neerbuigend moet ik eerder aan je wijzende vingerje denken terwijl je ondertussen wat niet Bijbels is tolereert.”

• Karel

Nou Theo nergens om maar jij hebt ook zo je toontjes en ik houd het dan bij de Schrift, en mensen die het daarbij houden daar heb jij je toonjes waar sta jij eigenlijk, want soms neem je de Schrift voor waar aan en soms ga je weer mee met die new-age gasten of evo gasten.

Karel