Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Over het ontstaan van het heelal

• Karel

Als je iets neutraal zou bekijken, wat gewoon onmogelijk is maar stel dat dat zou kunnen, wat is dan lachwekkender het geloof of de evolutie, een ding is zeker dat laatste geeft je geen kracht en geen hoop ook.

copyright Karel

• theo

PS schreef:

>

> Ik vrees dat je nu iets betekenisloos zegt.

>

> PS

> :)

Ik citeerde slechts een bijbeltekst waar ik mij overigens prima in kan vinden.

theo

• Boris

Geloof geeft alleen maar valse hoop.

• PS

Onderbouw eens je onzin.

PS

:)

• Karel

Maar in andere teksten weer niet Theo je waaid met de wind mee hoe het je uitkomt althans die indruk heb ik.

Karel

• PS

Je heb ietsen, niets en …. ? Nog meer niets?

Je gebruikt woorden die wellicht veel gevoelswaarde hebben maar elke feitelijke betekenis ontberen.

PS

• Boris

Die indrukken van jouw kennen we….

• theo

OF je hebt een enorm tekort aan bijbelkennis.

OF je leest niet goed.

Of je mag mij niet zo.

Ik denk een combinatie van alle drie waarvan de laatste het minst erge is !!

theo

• PS

Ik heb jou net uitgelegd waarom het evolutionisme klopt. Maar jij leest anderen niet. Je ramt en dramt maar door.

Als er vaste soortgrenzen bestaan, waar bevinden zij zich? En wat zijn soorten eigenlijk?

Zolang je er niets van begrijpt, hou dan je mond over het evolutionisme.

PS

• Kwint

Misschien dat jij een lijstje voor mij hebt met welke vers ik wel en welke ik niet letterlijk moet nemen

Boaz gelooft er wel letterlijk in, waarom jij niet ?