Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Stil

  • Boris

    Ik heb hem altijd een opvallende en kleurrijke man gevonden, en zijn afscheidsboodschap is echt prachtig en hartverwarmend…

  • Anna Lieze

    Het was inderdaad een mooie toespraak

    Het stond in schril contrast met wat hier op het bord momenteel gaande is..

    Ik moet naar bed! 6 uur gaat de wekker weer en moet ik weer aan de noeste arbeid

  • Channah

    Fabiola tegenkomen in de stad, ook als hij incognito was, gaf je dag glans Altijd vrolijk, altijd vriendelijk. Wat een superman!

  • Channah

    Dankjewel, Marjorie.

  • Ellen-Josee

    Ontroerend dat hij op het laatst met zo'n stralende glimlach zegt ‘dit is de laatste boodschap’ en dan nog iets kleurigs aan heeft ook al gaat hij sterven.

    Sterkte met het verlies van je vriend, goed hij is niet echt weg, in je gedachten leeft hij door.

    Ellen :)

  • Channah

    Dankjewel, Ellen!

  • Sietse 45

    Zo iets pakt je weer

    sterkte Channah.

  • Daan

    Channah, wat vind ik dit rot voor je. Ik zag gisteren nog een ander filmpje van Fabiola.

    Wat een leuke man was het ook, heb hem weleens gezien in Amsterdam.

    Gecondoleerd en heel veel sterkte, ook tijdens de begrafenis/crematie van die leuke aparte Fabiola.

    Ik heb veel bewondering dat hij nog een afscheidsfilmpje heeft laten opnemen, erg aangrijpend, en dat jij goed bevriend was met hem, moet erg zwaar voor je zijn.

    Groeten Daan.

  • Gonnie

    Ja, zo gaat dat in het leven, hoe langer iemand leeft hoe meer verlies je moet lijden aan al wat jou dierbaar is.

    Daar ontkomt niemand aan. Ieder mens verliest wat hem dierbaar is.

    Zo moeten ieder mens weer kracht op doen om verder te gaan.

  • ¥ Lotje ­­¥

    De Geest helpt ons in onze zwakheid; wij weten immers niet wat we in ons gebed tegen God moeten zeggen, maar de Geest zelf pleit voor ons met woordloze zuchten. God, die ons doorgrondt, weet wat de Geest wil zeggen. Hij weet dat de Geest volgens zijn wil pleit voor allen die hem toebehoren. En wij weten dat voor wie God liefhebben, voor wie volgens zijn voornemen geroepen zijn, alles bijdraagt aan het goede.

    (Rom. 8:26-28).