Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Rijk worden in Afrika? Begin een kerk

  • Nicole

    Ik vind het triest

  • Nicole

    Wat ben ik blij niet met die angst te hoeven leven, in feite met geen enkele angst

  • Boris

    Ik denk niet dat die man veel angst heeft. Waarschijnlijk is hij ook niet gelovig.

    Of de pastors zelf in hun verhaal geloven? Ukah heeft daar zijn twijfels bij. „Sommigen wellicht wel. Ik denk dat velen het echter vooral zien als een manier om rijk te worden.

  • Boris

    Het trieste is het uit de zak kloppen van geld van goedgelovigen.

  • Gonnie

    Daar zeg jij zowat, want wat moet een mens nu met meer als hij elke dag genoeg eten heeft , en netjes in de kleren een huis om in te wonen en dat je normaal kan stoken tegen de kou, en de rest is allemaal luxe en de meesten hebben dat wel, zo als PC ,TV en ook nog een auto.

    Ik voor mij hoeft niet meer.

    Meer zal een mens niet gelukkiger maken lijkt mij.

  • Nicole

    Het trieste is dat die mensen dat zelf niet in de gaten hebben, ze volgen zo'n man en denken goed te doen.

    Hier moet toch voor gewaarschuwd worden maar ja wie doet dat? En dan gelijk ook waarschuwen voor al die andere zakkenvullers in naam van God :(

  • Nicole

    Juist

  • Nicole

    We hebben hier in het rijke westen al veel te veel luxe, te veel eten, te veel kleding, te veel van alles.

    Een auto hoeft voor mij ook niet, we hebben er een maar van mij mag hij zo de deur uit maar ja ik ben niet alleen hier, net zoals de tv, ik kijk nooit.

    Alleen mijn laptop maar moest ik zonder, daar is dan ook wel doorheen te komen. Al die luxe is gewenning en wat je zegt, een dak boven je hoofd, te eten en een kachel, ik ben daarmee al gelukkig genoeg. Ik geef nog liever het hemd van mijn lijf aan iemand die het slecht heeft dan ik dan dat ik luxe vergaar.

  • Gonnie

    Het is natuurlijk hun hoop na een ellendig leven op een beter leven in het hiernamaals, en daar zijn die gewetenlozen mee bezig om op die manier er rijk van te worden.

  • Nicole

    Daarvoor hoef je Nederland niet eens uit te gaan Gonnie, dit soort “kerken” heb je hier ook.