Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Over het ontstaan van het heelal

  • DmB

    .

    http://www.dumpert.nl/mediabase/497661/5f3f69d8/over_het_ontstaan_van_het_heelal.html

  • Steven

    klik

  • DmB

    Geen énkele reden om te klikken grote dwaas dat je er bent. Er wordt geen onvertogen woord gesproken. Misschien dat je eens de moed zou kunnen hebben andere inzichten aan te horen. Dit is een zeeeeeeer boeiende spreker! Hij weet ingewikkelde materie duidelijk te verwoorden.Heel interessant voor gelovigen om dit verhaal eens objectief aan te horen.

    www.dumpert.nl/mediabase/497661/5f3f69d8/over_het_ontstaan_van_he…

  • Steven

    Vind je dat lachje op het smoelwerk van Icke objectief als hij zegt dat hij God nog niet is tegengekomen? Dit filmpje heeft hier niets te zoeken dus klik.

    <><

  • CU.

    Een wonder is dat je in een paar minuten een verhaal van bijna tien minuten kan beoordelen.

    Je bent vast en zeker al door je maandelijkse quotum heen.

    Hiep, hiep, hoera.

    CU.

  • DmB

    .

    www.dumpert.nl/mediabase/497661/5f3f69d8/over_het_ontstaan_van_he…

  • Steven

    CU. schreef:

    >

    > Een wonder is dat je in een paar minuten een verhaal van

    > bijna tien minuten kan beoordelen.

    >

    > Je bent vast en zeker al door je maandelijkse quotum heen.

    >

    > Hiep, hiep, hoera.

    >

    > CU.

    Ik had het filmpje al een aantal keer gezien en geloofde er vroeger zelfs in. Icke (Dawkins adept) en consorten staan met een mond vol tanden als je vraagt wat er voor alle dingen was terwijl de Bijbel al duizenden jaren het antwoord geeft (Kol 1:16-17).

    <><

  • Ongelovige

    Eng heh Steven om je zo onbeduidend en klein te voelen bij de bespreking (meer is het niet) van het heelal.

    Ineens niet meer het centrum zijn van “de schepping” en duizelen bij het idee dat er miljarden kansen zijn op leven.

    Ik kan het me voorstellen hoor.

    Helaas (voor jou dan) zal het wegklikken niet helpen tegen dit inzicht.

    Het enige voordeel dat erin zit is dat jij er geen kennis meer van hoeft te nemen.

    Slaap lekker :D

    Geweldig programma Esther.

    Heb er erg van genoten toen het op televisie was.

  • DmB

    Ja ik heb er ook van genoten. Goed en integer gepresenteerd.

  • PS

    Wat was er vóór God?

    Wetenschappers staan niet met monden vol tanden. Maar zij zijn verbijsterd vanwege die onzinnige vragen van gelovigen. Dat is heel wat anders.

    En ongeloof is geen geloof. Dus ook geen geloof in Icke.

    Wetenschap is kritisch observeren en zorgvuldig redeneren. En hypotheses testen, testen, testen.

    Maar goed, naast het echte ongeloof heb je inderdaad het gelovige ongeloof, een hoogst paradoxale mentaliteit dus. Gelovige ongelovigen branden bijvoorbeeld kaarsjes, geloven dat de natuur kan huilen, en zweren op hun huisdiertjes. Gelovige ongelovigen geloven dan wel niet in expliciete goden maar wel in het primitief magisch-animistisch stenen-tijdperkwereldbeeld.

    PS

    :)