Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Over het ontstaan van het heelal

  • theo

    PS schreef:

    >

    > Je heb ietsen, niets en …. ? Nog meer niets?

    >

    > Je gebruikt woorden die wellicht veel gevoelswaarde hebben

    > maar elke feitelijke betekenis ontberen.

    >

    > PS

    > :)

    Inderdaad gevoelsWAARDE, is dat WAARDEloos dan?

    God is; Ik ben- Ik ben bij je- Ik ga met je mee- Ik ben-

    Maar ik vertel je niks nieuws.

    theo

  • Karel

    Ik zit op een bijbelprikbord en niet op een evo-bordje waarom zou ik me in iets gaan verdiepen waar mijn geest tegen is ivm de tegenstrijdigheden, en verders snoert niemand mij de mond als ik bewust ergens heen ga,

    Karel

    nb: en nu ga ik slapen een goede nacht allen

  • Steven

    PS schreef:

    > Als er vaste soortgrenzen bestaan, waar bevinden zij zich? En

    > wat zijn soorten eigenlijk?

    Waarom plant je je dan niet voort met een aantrekkelijke aap of ringworm? ;)

    <><

  • Kwint

    Je begrijpt er helemaal niks van steven

  • BOAZ

    Jij ook niet!

    Als jij de koffiemelk uit mijn kopje koffie weet te verwijderen, dan pas heb jij een argument.

    Die kans is net zo groot als het spontane ontstaan van een eiwit keten:)

    Boaz.

  • BOAZ

    Mooie ontwijkings techniek Theo, maar dat ken ik al van jou.

    Vertel eens waarom jij géén atheist bent die denkt dat hij gelovig is?

    Boaz.

  • BOAZ

    Welke tekst citeerde jij dan?

    Boaz.

  • BOAZ

    Jij bent een meester in het niets zeggen.

    Boaz.

  • PS

    Precies wat ik zei: jullie creationisten hebben absoluut geen benul van waar jullie het over hebben. Domheid troef.

    PS

    :)

  • PS

    Je brult maar wat.

    Maar geef mij een koffiemelk etende bacterie en ik verwijder de koffiemelk uit je koffie.

    Zei ik net tegen je dat er niets spontaans is aan de evolutie, en jawel, Boaz blijft doordrammen dat evolutie wel een wonder is.

    Abstracte kansberekeningen zeggen niets. Bovendien, wat was de kans dat jij als zaadcellethe jezelf als eicelletje zou bevruchten? Wat was de kans dat dat ene zaadcelletje de strijd zou winnen? Welnu, de kans dat jij ontstond was kleiner dan de kans dat aminozuurtjes samenklonterden tot eiwitten. Als de evolutie niet bestaat, dan bestaat jij ook niet.

    Maar met creationisten valt niet te praten. Ze luisteren gewoon niet. Ze drammen maar door, ook al is hun onzin al duizend maal weerlegd.

    PS

    :)