Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De 6 scheppingsdagen

  • Jenny

    *D

  • boerenkool

    ik vind jou toch wel zo'n slapjanus

  • Douce

    Gelukkig maar, stel je voor dat iemand die verstand heeft dat ook vindt…………..pff..moet er niet aan denken.

    Nou ja, eerlijk gezegd trek ik me nooit iets aan van het “oordeel” of “vooroordeel” van andere prikkers, leuk he?

    Doei.

    Gr. Douce

  • Elia

    Een paar dagen geleden heb ik nog omschreven; dat er pas sprake kwam, van echte tijd op de 4de dag van de schepping. Omdat toen dag en nacht gescheiden werden, de seizoenen, dagen en jaren werden aangegeven. Dus toen ontstonden dagen van 24 uur. De eerste 3 dagen kunnen wel ik weet niet hoe lang geduurd hebben.

    Goed lezen dus!

    Ellen :)

  • Boris

    Was jij erbij?

  • Cor

    Zoooo oud is ze nog niet! :D

  • CU.

    Heb je ook enig idee hoelang een nacht dan duurde?

    Zouden dat de ijstijden geweest kunnen zijn?

    met groet, CU.

  • Elia

    CU. schreef:

    >

    > Heb je ook enig idee hoelang een nacht dan duurde?

    >

    > Zouden dat de ijstijden geweest kunnen zijn?

    >

    > met groet, CU.

    Was deze voor mij bestemd CU?

    En het werd avond en het werd dag, de 7de dag, de sjabbat is aangebroken.

    Ik ga me daar eens heerlijk in wentelen, kaarsjes aan, kosjer wijntje erbij…

    Tot later!

    Ellen ;)

  • ¥ Lotje ­­¥

    Ja zo zie jij het . Het is niet om af te zeiken zo denk jij aan je schrijven te zien . . En contacten kan je echies doen als je het nodig heb . Dit zijn trouwens maar letters.

    Je schrijf dan kan je alles wel weg doen zoals tv, , radio ect.

    Nee ik bedoel nu je moet redelijk nadenken als je naar de voedselbank moet om dat je het niet breed heb.

    Dingen die je dan werkelijk niet nodig heb zou ik dan het huis al uit doen . Weet wel die naar een voedselbank lopen omdat ze zogezegt niet rond kunnen komen . Die toch een mercedes rijden .Sommige. Ga eens een kijkje nemen op zo,n voedselbank . en zie eens waar ze mee wegrijden . Dan zie je het zelf eens . nou het spijt me dan voor je maar dat gaat er bij mij niet in .En dat is de rede dat ik reageerde. Voedsel bank vind ik nodig voor mensen die het echt en echt nodig hebben als steuntje in de rug .

    Maar hij kan er ook werken . En als dat zo is heb ik m,n excuus aangeboden .