Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De 6 scheppingsdagen

  • ¥ Lotje ­­¥

    effen boerenkool .Je ga naar de voedselbank ??? werk je daar of haal je ??

    zie :: voedselbank

    Een initiatief ter bestrijding van (verborgen) armoede én verspilling in Nederland

    Tis maar een vraag hoor . Maar als je haal vanwegen iets . . Dat je moeilijk rond kan komen of zo .

    F l i k k er dan eerst de pc uit het raam …..

    Ik zit daar altijd verbazend naar te kijken . Als het zo is dat mensen dan niet eerst de dingen wegdoen dat luxe of niet nodig hebben…….Denk dan eerst aan de belangrijke dingen.

    Is het niet zo dat je daar werk dan mijn excuses

  • Cor

    Douce schreef:

    >

    > Dat seizoen is, net zoals van de boerenkool, afgelopen Ik heb

    > nog wel een zakje in de vriezer liggen. Maak ik dan maar

    > “indische spruitjes” van, is een prima recept.

    >

    >

    Zeg zit mij even lekker te maken:D

  • Gonnie

    Precies Lotje en ook de TV en de radio en je ledikant je fiets en de telefoon.Matras hoeft niet en dekbed dat mag men houden.

    Koffiezetapparaat ook weg men kan water drinken.

    Allemaal luxe weg er mee.

  • Kwint

    Ik zit daar altijd verbazend naar te kijken . tijgerlotje

    Knap van je !

  • Kwint

    Hoe is het trouwens met je tijgervelletje ? ( en je nu niet van de domme houden hoor ? :) )

  • Jenny

    Brrrr..:D

  • Gonnie

    Het zal wel aan mij liggen maar met zulke commentaren vind ik een uiting van weinig menslievendheid,zit men even moeilijk en heeft men hulp nodig dan hebben zulke lieden wel een menslievend oplossing, maar niet heus.

  • Jenny

    Nee hoor Gonnie, ik denk het zelfde als jij.

    Het is allemaal al triest genoeg en om dan het enige de deur uit te doen waarmee je tenminste niet helemaal contactarm bent.

    Al mogen sommige mensen van mij de pc wel wegdoen, maar dat is weer een heel ander verhaal..hahaha

  • Gonnie

    Juist,Ik geloof ik ben een goed verstaander.;)

  • Douce

    Uh…………..ik denk niet dat ik je begrijp……….haha

    Gr. Douce