Ik heb hem altijd een opvallende en kleurrijke man gevonden, en zijn afscheidsboodschap is echt prachtig en hartverwarmend…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlChannah, wat vind ik dit rot voor je. Ik zag gisteren nog een ander filmpje van Fabiola.
Wat een leuke man was het ook, heb hem weleens gezien in Amsterdam.
Gecondoleerd en heel veel sterkte, ook tijdens de begrafenis/crematie van die leuke aparte Fabiola.
Ik heb veel bewondering dat hij nog een afscheidsfilmpje heeft laten opnemen, erg aangrijpend, en dat jij goed bevriend was met hem, moet erg zwaar voor je zijn.
Groeten Daan.
De Geest helpt ons in onze zwakheid; wij weten immers niet wat we in ons gebed tegen God moeten zeggen, maar de Geest zelf pleit voor ons met woordloze zuchten. God, die ons doorgrondt, weet wat de Geest wil zeggen. Hij weet dat de Geest volgens zijn wil pleit voor allen die hem toebehoren. En wij weten dat voor wie God liefhebben, voor wie volgens zijn voornemen geroepen zijn, alles bijdraagt aan het goede.
(Rom. 8:26-28).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?