Dat wilde Paulus niet en “Jeruzalem” wel.
Handelingen heb ik lang geleden al gelezen. Moet je ook eens doen. Verhelderend!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlLiaDonkers Schreef:
——————————————————-
> > Nee, de kip was er samen met de haan eerst
> > geschapen door God, en toen kwam het ei.
> >
> > Het gaat er niet om wat jij denkt, het gaat er
> om
> > dat theologie is ontstaan uit het christendom,
> God
> > was er al ver voor alles altijd al dus, dus ook
> > voor theologie!
>
> Je hebt toch mensen nodig om God te kunnen
> verzinnen?
Nee je hebt wel mensen die zelf alles verzinnen! Theologie bestaat omdat God bestaat en daardoor heb je theologie Godskennis, Godsleer. De Bijbel is een bewijs het is het Boek over God, daar is niets verzonnen aan.
LiaDonkers Schreef:
——————————————————-
> Volgens mij ben jij wel degelijk van de wereld.
Volgens mij niet! 19 Indien gij van de wereld waart, zou de wereld het hare liefhebben, doch omdat gij van de wereld niet zijt, maar Ik u uit de wereld uitgekozen heb, daarom haat u de wereld. Joh.15
14 Ik heb hun uw woord gegeven en de wereld heeft hen gehaat, omdat zij niet uit de wereld zijn, gelijk Ik niet uit de wereld ben. 15 Ik bid niet, dat Gij hen uit de wereld wegneemt, maar dat Gij hen bewaart voor de boze. 16 Zij zijn niet uit de wereld, gelijk Ik niet uit de wereld ben. Joh.17
Het zijn immers niet mijn woorden maar de woorden van Jezus Christus, en in Hem en wat Hij zegt geloof ik.
De haters zijn degenen die hierop reacties plaatsen!
Zoals dat geloof ik ook wat Jezus zegt, maar ondertussen trekken ze wel je woorden in twijfel als je dit neerzet, daarnaast verzinnen ze weer een ander excuus om hun haat te tonen.
Daarna proberen ze op een andere manier een dialoog af te dwingen om zichzelf te rechtvaardigen, eerst trekken ze je geloof in twijfel en dan vragen ze waar het geloof vandaan komt! En zeggen ik heb het zelfde geloof, en dan roemen ze in zichzelf, maar schrijven dat ze in de Here roemen, maar ondertussen blijven ze haat preken tegen over je. Omhoog gevallen noemen ze mensen die op het woord van Jezus staan. En dat is dan volgens deze haters in hun ogen de Here roemen en zg doen.
Er zijn er bij die zeggen ik haat je niet, maar denken dat ze enige grond hebben om je woorden in twijfel te trekken, en dan fantaseren ze er op los dat ze de grond onder je voeten heet kunnen maken.
Haters hebben vele gezichten.
Maar genoeg over de haters, deze doen er niet toe, we weten dat ze er zijn.
>
> Maar goed. Genoeg gezwetst. Ik ga zorgen dat er
> eten op tafel komt.
Dus je vond het ook gezwets wat je bracht, dan zijn we het daar over eens.
Prettige avond verder!
Het zelfde en eet smakelijk.
LiaDonkers Schreef:
——————————————————-
> Dat wilde Paulus niet en “Jeruzalem” wel.
Paulus heeft zelf Timoteüs besneden, dus waar heb je het over?
>
> Handelingen heb ik lang geleden al gelezen. Moet
> je ook eens doen. Verhelderend!
Goedkoop smoesje, en ik geloof je niet, anders had je wel van de zendingsopdracht van Paulus gelezen.
Verhelderend genoeg!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?