Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De eerste stap, de eerste gevoelens.

• theo

!!!

• LiaDonkers

Nauwelijks.

Kijk nuchter rond. Die stokken en steunen die jij zoekt zijn er niet.

Er zijn alleen stokken die breken en waar je mee struikelt.

Ik heb mij er bij neergelegd dat de echte antwoorden op de echte vragen toch niet te vinden zijn.

Ik blijf er wel mee spelen, maar nee, in dat gedichtje van jou is het net of je weer terug wilt.

• LeSage2

Mwah….. de meeste dichtsels lijken slecht proza als je het gewoon maar naast elkaar .

Het gevoel erin, waar de regelindeling zeker een belangrijke rol in speelt, vind ik het belangrijkste, en kon dat zeker ook herkennen.

• Anna Lieze

Dat valt mij ook op Lesage , het ene moment ben je anti-geloof en dan ben je weer hevig aan het twijfelen en ga je weer richting Jezus.

• LiaDonkers

Voor sommige ziekten is er nog geen medicijn. Komt wel. Heus. De wetenschap staat voor niets.

• CU

Chris Schreef:

——————————————————-

> Dat valt mij ook op Lesage , het ene moment ben je

> anti-geloof en dan ben je weer hevig aan het

> twijfelen en ga je weer richting Jezus.

Als advocaat van de duivel.

• Anna Lieze

Zouden Boaz en Florin dan toch gelijk hebben?, zij zagen een teken van de duivel in de foto van Lesage die van zijn biertje aan het drinken was

• LeSage2

LiaDonkers Schreef:

——————————————————-

> Nauwelijks.

> Kijk nuchter rond. Die stokken en steunen die jij

> zoekt zijn er niet.

Ik ben de dichteres niet. Maar volgens mij zijn die wel te vinden, namelijk in de eigen ervaring. Maar ja die moet je natuurlijk wel opdoen. En dat kost tijd.

> Er zijn alleen stokken die breken en waar je mee

> struikelt.

Sommige stokken breken niet zo snel en dan hangt het er nog maar vanaf hoe je met de stok omgaat.

> Ik heb mij er bij neergelegd dat de echte

> antwoorden op de echte vragen toch niet te vinden

> zijn.

> Ik blijf er wel mee spelen, maar nee, in dat

> gedichtje van jou is het net of je weer terug

> wilt.

• theo

Mjoh, als ik Eliyahu mag/moet geloven zijn er overal bewijzen voor pro God.

Naast bewijzen dat alles in de bijbel historische waarheid blijkt te zijn heb ik ook la iets van hem gelezen over Godsbewijzen.

DUS…helaas voor jou….

• LeSage2

Jullie lezen niet goed. Het gedichtje is niet van mij maar van een anonieme dame.