Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Asielzoekers opvangen, daar is onze kerk niet voor gemaakt'

• Douce.

Nog een keer dan:

Wie zegt dat ik dat doe? Jij insinueert er weer lekker op los.

Punt..punt. Doei. Ik ben weer weg.

Douce

• Sfred+

Zie je dat het wel kan, niet aardig zijn. (tu) ;)

• Sfred+

Daar gaat het niet om, jij praat te veel in wij vorm, dat heb ik je ook wel eens gezegd. Je kan ook zeggen wij de vrijwilligers.

En ten overvloede deze mensen zijn niet zielig en hebben hun situatie aan hun zelf te danken. met hun papieren te vernietigen, liegen over afkomst, etc en aan niemand anders. Het zijn klaplopers uitzuigers van het vluchtelingenbeleid in Nederland. Zij hebben jarenlang geld onttrokken en plaatsen bezet gehouden wat bestemd voor echte vluchtelingen.

• Sfred+

Natuurlijk we gaan hun gedrag belonen, dacht het toch niet……………………………..

• Sfred+

En hoe komt dat denk je? Stja lekker slim je paspoort, reisdocumenten vernietigen en nu hulie hulie dat ze geen nieuwe paspoort, reisdocument krijgt.

Je moer een groot spandoek op hangen met de tekst “Wie zijn kontje brand moet op de blaren zitten”

• Sfred+

Omdat zij als gelukzoeker naar NL zijn gekomen. Ga nu toch eens het echte vluchtelingenwerk in. Dan lul je na een paar weken niet meer zo stom als je ziet dat de echte vluchteling geen plekje krijgt door dit soort gelukzoekers. Dan ga je zeer snel anders denken over zulke profiteurs.

• Sfred+

Heeft wel met anarchie te maken want jij helpt het beleid van de overheid te ondermijnen.

• Sfred+

Neen daar gaat hij gewoon aan voorbij, want dan wordt opeens de schuldvraag heel anders.

• Sfred+

Ja jongen ik ken het verhaal en ga nu maar vragen wet zij voor/bij hun aankomst ,etc de reisdocumenten gedaan hebben.

• Sfred+

Ja wij kunnen ze in de kou laten staan en moet jij eens kijken hoeveel van die mensen opeens verdwenen zijn, naar huis bij de volgende koudegolf als mensen zoals jij maar niet het regeringsbeleid blijft ondermijnen. Daarom moet hulp aan illegalen, door niet bevoegde instanties ook strafbaar worden gesteld, met zeer hoge boetes.