Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Asielzoekers opvangen, daar is onze kerk niet voor gemaakt'

• Sfred+

Alleen stond dat nergens maar het was uit het verhaal misschien niet helemaal duidelijk.

Dat is niets vreemds aan als we kijken over wie het gaat, hun verhalen zijn zeer vaak niet duidelijk zijn en zitten vol met ??? en hiaten

• Gonnie

Bedankt voor jouw aannemelijke uitleg, natuurlijk zal het wel zo gaan , maar ik weet ook niet dan precies de gang van zaken, en dat vroeg ik mij dan ook af.

• Sfred+

Het is beschamend dat er in een modern “”beschaafd“” land mensen op straat, in tenetenkampen, in kekrken moeten wonen.

Natuurlijk, schandalig. We moeten zeggen KOM MAAR BINNEN, we hebben plaats en geld genoeg om iedereen van onderdak, gezondheidszorg en van inkomsten te voor zien. Op naar de 100 miljoen inwoners in Nederland, gezellie X(.

Niets beschamend aan. Vroeger werd het gewoon weggegooid of verkocht aan de diervoeder bedrijven de overschotten of wat niet meer verkocht mag worden. Nu geven de grootgrutters en boeren het gratis weg heel beschamend van deze bedrijven.

Onlangs las ik dat er Europese subsidies zijn voor scholing, vooral bedoeld voor weet ik niet meer ( ''gewone mensen“” ) maar tonnen of miljoenen daarvan gebruikt voor scholing voor goedbetaalde medewerkers van rijke banken.

Hier heb je 100% een punt. (tu)

• Sfred+

En werken ho maar. :S

• Sfred+

(tu)

• CU

Inderdaad. Het gaat hun erom wat de maatschappij voor hen kan doen, en niet wat zij voor de maatschappij kunnen doen.

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Heeft wel met anarchie te maken want jij helpt het

> beleid van de overheid te ondermijnen.

Het beleid is dat mensen die niet teruggestuurd kunnen worden op straat worden gezet, ook met deze kou.

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Omdat zij als gelukzoeker naar NL zijn gekomen. Ga

> nu toch eens het echte vluchtelingenwerk in. Dan

> lul je na een paar weken niet meer zo stom als je

> ziet dat de echte vluchteling geen plekje krijgt

> door dit soort gelukzoekers. Dan ga je zeer snel

> anders denken over zulke profiteurs.

Ken jij de achtergrond van deze mensen en waarvan profiteren ze?

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> En hoe komt dat denk je? Stja lekker slim je

> paspoort, reisdocumenten vernietigen en nu hulie

> hulie dat ze geen nieuwe paspoort, reisdocument

> krijgt.

>

> Je moer een groot spandoek op hangen met de tekst

> “Wie zijn kontje brand moet op de blaren zitten”

Wees blij dat jij niet terug moet naar je land dat in oorlog is en waarvan je een trauma hebt opgelopen.

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ja wij kunnen ze in de kou laten staan en moet jij

> eens kijken hoeveel van die mensen opeens

> verdwenen zijn,

Gedwongen in de illegaliteit en criminaliteit. Daar ben ik geen voorstander van. Jij wel?

> naar huis bij de volgende

> koudegolf als mensen zoals jij maar niet het

> regeringsbeleid blijft ondermijnen.

Je hebt blijkbaar niks meegekregen van het tentenkamp bij de vorige koudegolf.

> Daarom moet

> hulp aan illegalen, door niet bevoegde instanties

> ook strafbaar worden gesteld, met zeer hoge

> boetes.

Mensen zijn niet illegaal en Hitler dacht net zo.