Nou Erik, je hebt heel wat losgemaakt.
Nou maar hopen dat je hier en ook daar serieus op alle of in ieder geval een flink aantal reacties in zult gaan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJe verwart het begrip symbool met het begrip beeldmerk
Een beeldmerk zie je op merkkleding. Een beeldmerk zou een symbool kunnen zijn, maar dat is meestal niet zo. Ik ben niet zo op de hoogte met beeldmerken die status zouden moeten accentueren, maar volgens mij heeft het merk Lacosta een krokodil als beeldmerk Daar kan ik toch echt geen symbool in zien.
Ik draag nooit merkkleding, heb er ook geen verstand van en ik weet ook niks van Lacosta en een krokodil.
Daar gaat het natuurlijk ook niet om.
Het gaat om dopen en symboliek en ik gaf slechts andere voorbeelden van symboliek ter illustratie , misschien/wellicht verkeerde voorbeelden, sorry, en daar wil ik het graag bij laten voor we verzanden in HEMA en nike en krokodillen.
.
> Het gaat om dopen en symboliek en ik gaf slechts
> andere voorbeelden van symboliek ter illustratie ,
> misschien/wellicht verkeerde voorbeelden, sorry,
> en daar wil ik het graag bij laten voor we
> verzanden in HEMA en nike en krokodillen.
Nu dopen dus concreet niets oplevert, rest ons nog de vraag waar het dopen symbool voor staat.
LiaDonkers Schreef:
——————————————————-
> > Het gaat om dopen en symboliek en ik gaf
> slechts
> > andere voorbeelden van symboliek ter illustratie
> ,
> > misschien/wellicht verkeerde voorbeelden,
> sorry,
> > en daar wil ik het graag bij laten voor we
> > verzanden in HEMA en nike en krokodillen.
>
> Nu dopen dus concreet niets oplevert, rest ons nog
> de vraag waar het dopen symbool voor staat.
Op gedragen aan de Kerkelijke Gemeente waar je ouders bij horen,
ik had toen wel inspraak tijdens het dopen.
Schreeuwde als een speenvaarken toen ze water sprenkelden op mijn klein koppie
was ook nog zeer strenge vorst in dat jaar, en ook nog oorlog tjonge jonge dat je dit hebt overleeft mag een wonder heten.
Heb later ook tegen mijn pa gezegd of het niet verstandiger had geweest om nog even te wachten met die wip
had zich wel even met handkar af kunnen reageren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?