Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

kinderdoop

• Anna Lieze

Ik heb er ook wel een beetje spijt van dat ik dat tegen je zei

• Douce.

Het is heel simpel Chris. Iemand die het niet met Johanan eens is, snapt het niets van. Uiteraard is dat een veroordeling (in wezen doet hij niets anders hier).

Begrijp dat dan…pff.. :D

Douce

• Anna Lieze

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Dat meen je niet Chris,je weet donders goed dat

> hij bestaat

Uit wat zou ik dat moeten opmaken dan ?, zolang ik leef heb ik geen enkele indicatie gezien wat er op wijst dat er een god zou kunnen zijn.

• Johanan

Je bent me er een.

Trouwens het is Jehovah die mensen in de maling neemt,maar dan in de positieve zin.

.

Johanan

• Anna Lieze

Dan moet hij daar maar snel mee ophouden lijkt mij als hij verstandig is .

• Johanan

Maak je niet druk maat,stelde niets voor ben aan de deur erger gewend.

Johanan.

• Anna Lieze

Ik zou er toch maar eens over nadenken Johanan, ook ik heb het beste met je voor.

Heb je een voorbeeld van het in de maling nemen door Jehova? , ik ben wel benieuwd naar zijn grappen en grollen

• Anna Lieze

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Maak je niet druk maat,stelde niets voor ben aan

> de deur erger gewend.

>

> Johanan.

Laatst stonden je maten bij mij aan deur, ik liet ze binnen en ging een lekkere espresso en kopje jasmijnthee voor ze maken,

toen ik alles op tafel had gezet inclusief speculaasje vroeg ik aan ze : “ Waar willen jullie het over heben ? ”

Ze waren zichtbaar een beetje van slag en zeiden : “ We zijn nog nooit zover gekomen !”

• CU

Die komt niet. Wedden?

• CU

Jij begrijpt er helemaal niets van. met bloed moet je juist een feestje vieren.

Ezechiël 39:18 Het vlees der helden zult gij eten, en het bloed van de vorsten der aarde drinken; der rammen, der lammeren, en bokken, en varren, die altemaal gemesten van Basan zijn.

19 En gij zult het vette eten tot verzadiging toe, en bloed drinken tot dronkenschap toe; van Mijn slachtoffer, dat Ik voor u geslacht heb.

Dit zegt God, oftewel Jehova, oftewel Jaweh, oftewel Allah.