ik brand altijd waxine kaarsjes en die walmen niet B)-
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHet leven in de natuur is meedogenloos en en het is eten of gegeten worden, en de sterkste hebben de macht.
En ja als die prooien dan ook meteen gedood worden, maar die doodstrijd van die dieren die opgejaagd worden,en dan dat zij levend meegesleurd worden, vind ik niet aan te zien, dan heb ik het al gehad.
Direct uit, en dat is jammer want tussen door zijn er prachtige opnames te zien.
Gonnie,
Je kiest ervoor om geen geweld in natuurfilms of docu's te zien.
En zoals elke keuze in't leven (hoe groot of hoe klein ook) is kiezen verliezen.
Dat wat je niet kiest, dat heb je niet.
In dit geval de mooie dingen die ongetwijfeld ook in die uitzendingen zitten.
Maar, je voelt dat de wrede beelden je bij blijven, en dat je gemoedsrust erdoor verstoord wordt… dus, ik denk dat je juist kiest om dan niet te kijken.
Je hebt er meer profijt van om de wrede beelden te missen, dan dat je er profijt zou van hebben te genieten van de mooie beelden.
Genieten van het mooie van de natuur kan ook zonder die docu's.
Al is het maar van een mereltje dat op een grasveldje rondhupt; of een stukje onkruid dat zich tussen keien omhoogwringt…de geur van een bloeiende seringenstruik… de wandeling van de wolken door de lucht…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?