Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

„De dood van een christen is geen verlies, maar grote winst!”

• samuel

In plaats een ander vertellen wat hij moet doen volgens jou theo, doe het zelf eens wees een voorbeeld, voorganger!

• samuel

Dat zal best onder andere wel eens voorkomen tijd zat! Maar ik ben meer van indruk dat het eeuwige leven al een eeuwige Psalm is op zich.

• Frederik D

Maar het zijn vaak pinksterachtige kerken.

• Frederik D

Ja, eens zal het stoppen. Omdat er niemand meer over is. Of omdat het vermaledijde Westen ingrijpt.

De islam in Nigeria is nogal agressief.

Nigeria is het Afrikaanse land met de meeste inwoners.

• samuel

Die aangevallen worden door moslims?

Dat kan!

Hoeft niet.

• Frederik D

Omdat dit prikbord over het christendom gaat?

Een deel van de ellende heeft te maken met de demografische wanbalans. Teveel jongeren. En velen van hen zijn werkloos.

• samuel

Het westen zal echt niet ingrijpen er zijn te veel belangen, en ja het land is zeer verdeeld.

Maar eens zal alle oorlog en verdeeldheid afgelopen zijn.

• samuel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Omdat dit prikbord over het christendom gaat?

>

> Een deel van de ellende heeft te maken met de

> demografische wanbalans. Teveel jongeren. En velen

> van hen zijn werkloos.

Ja daar zie ik wel een tendens is werkeloze jongeren, kijk naar Spanje, Portugal, Griekenland, werkeloosheid heeft zeker te maken met spanningen en de uitwas met die spanningen onder jongeren, ze kunnen hun plaats in de maatschappij niet invullen.

• LeSage2

Okay.

Ik wens je een bijzonder stichtelijk genoegen.

• Frederik D

Dat vergt nader onderzoek. Maar die evangelische kerken profileren zich het meest. En wekken aldus de meeste irritatie op.