Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

„De dood van een christen is geen verlies, maar grote winst!”

• LiaDonkers

> > Ik dacht altijd dat christenen niet in staat

> waren

> > tot het eten van geroosterd moslimvlees.

>

> Een christen is tot hetzelfde in staat als een

> niet christen.

Dus ook gelovigen zijn in staat tot de holocausts die ze altijd aan atheïsten toeschrijven?

> Je zei erger dan je dacht. Waar baseerde je wat je

> eerst dacht op?

Op het verhaal van Abraham die Isaäk offerde. Abraham wilde Isaäk alleen maar roosteren. Niet ook nog eens opeten.

Christenen roosteren moslims en eten ze ook nog eens op. Da's dus nog erger.

• LeSage2

Dát bedoel ik dus, en het Romeinencitaat vind ik een van de voorbeelden waar Paulus de plank behoorlijk mis slaat.

Volgens mij is het niet Gods wil dat je je leven opgeeft ….. voor wát eigenlijk? daar is het leven te kostbaar voor.

• perihelium

Daar staat dus: “You will Not see this news on any other news media!”

Heb je verder nog iets over de topic te melden?

• Anna Lieze

God heeft het kannibalisme geintroduceerd

Ezechiël 5

9 Omdat je je zo gruwelijk hebt misdragen, Jeruzalem, zal ik je zwaarder straffen dan ik ooit met iemand heb gedaan of doen zal. 10 Binnen jouw muren zullen ouders hun kinderen eten en kinderen hun ouders, en wie er nog overblijven, zal ik in alle windrichtingen verstrooien. Zo zal ik je straffen

• LiaDonkers

Las het gisteren nog in een boek van Herman Philipse.

Hij noemt in sekte in de VS, die niet bekeert en gelooft dat de wereld op een bepaalde dag vergaat.

De wereld vergaat niet die dag en er wordt een nieuwe datum “geprikt”.

Ook dan vergaat de wereld niet. Ze hadden alles verkocht, etc.

Ze waren toen zo teleurgesteld dat zij anderen van de juistheid van hun geloof gingen overtuigen.

Ze gingen toen wél mensen bekeren.

Zie hier de geschiedenis van het vroege christendom in een notendop.

• Anna Lieze

Jeremiah 19

8 Ik maak van deze stad een voorwerp van spot en ontzetting. Ieder die er komt zal huiveren om het onheil dat haar getroffen heeft, ieder zal de adem in de keel stokken. 9 Ik laat de mensen het vlees van hun eigen zonen en dochters eten; men zal elkaars vlees eten, zo’n gebrek zal er zijn, tot zo grote wanhoop zal de vijand die hun naar het leven staat, hen gedurende het beleg drijven.

• Anna Lieze

Deut 28

53 dat u de zonen en dochters die u van de HEER, uw God, hebt gekregen, zult eten – uw eigen vlees en bloed; tot zo grote wanhoop zal de vijand u tijdens het beleg drijven.

• LiaDonkers

is wel een klein verschil. De kinderen worden hier niet opgegeten uit religieuze naastenliefde, maar puur vanwege de honger.

Maar die honger komt wel altijd van God. Omdat mensen zo'n wrede god niet wensen te vereren. Zo is het weer wel.

• Anna Lieze

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Daar staat dus: "You will Not see this news on any

> other news media!"

>

> Heb je verder nog iets over de topic te melden?

Nee, het is wel duidelijk zo

• Anna Lieze

Eet smakelijk