Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Zingende christenen verstoren broedvogels'

• Sietse 45

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ben je nu al aan de zuip, nee toch?

• Sfred+

Zo te zien wel met je kinderlijk verhaaltjes kopiëren.

• Sietse 45

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Zo te zien wel met je kinderlijk verhaaltjes

> kopiëren.

• Ellen-Josee

Daar woon ik, maar tegenwoordig een andere hype: mensen die alleen rauw voedsel eten en daarom hun kinderen niet naar school sturen.

Maar ja goed, dus geen bio-industrie meer, dat gaat uit dankzij de partij van de dieren.

• Sfred+

Laten wij het hopen.

• Ellen-Josee

Ik had misschien wel op ze gestemd als ze niet tegen ritueel slachten waren geweest.

• Sfred+

Dat gelul over ritueel slachten van de gelovige is pure onzin. Wat is er nu op tegen om dat beest eerst te verdoven voor je zijn strot doorsnijd, niets maar dan ook helemaal niets. Als de mensen vroeger, in de oudheid deze mogelijkheid hadden gehad hadden zij dat ook gedaan.

Als jij daar zo principieel bent, dan ook geen verdoffing als er in jouw gesneden gaat worden. Dat deden zij namelijk in de oudheid ook niet en jij mag mij vertellen waarom niet.

Uiteraard wel tegen zeehondenbont, plofkippen, bio industrie zijn, om maar wat te noemen en wel voor ritueel slachten zijn, Zie jij daar de hypocriticism niet van in? Het is zo tegenstrijdig als de pest.

• Ellen-Josee

Als ik geslacht moest worden gaf ik de voorkeur aan rituele slacht bij de joden.

Omdat het er veel rustiger aan toe gaat dan in een slachthuis.

Maar ja mensen die er niets vanaf weten doen er sentimenteel over.

Weet je wel dat jij al die verdoving opeet?

Ik wil zelf ook niet verdoofd worden als ik doodga, laat mij maar lekker bewust sterven dan kan ik mooi mijn gebedje nog doen.

• CU

Marianne Thieme is een 7e dag Adventiste.

• CU

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

>

> Ik wil zelf ook niet verdoofd worden als ik

> doodga, laat mij maar lekker bewust sterven dan

> kan ik mooi mijn gebedje nog doen.

Je wil halal sterven dus.