Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Zingende christenen verstoren broedvogels'

• Ellen-Josee

Dus je snapt niet dat zuurstof met het bloed naar de hersenen wordt getransporteerd?

Ik houd het maar even eenvoudig, gezien dat dit wel nodig is.

Ellen

• Ellen-Josee

Mijn opa was tegen die tijd al zo een 50 jaar dood hoor…

• Ellen-Josee

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Zij verteld ook dat dieren die voelen dat ze dood

> gaan dat rustig aanvaarden en wegkruipen en dat is

> ook merendeel zo.

Hehe, erkenning.

> Maar dat is niet bij een gezond

> dier die zijn strot doorgesneden wordt, die voert

> dan een doodstrijd. Dat gebeurd ook in de natuur.

> Dat verschil snapt zij niet.

Als daar al sprake kan zijn van een doodstrijd (want het doorsnijden gaat heel snel hoor) dan duurt deze kort, aangezien er geen bloed meer bij de hersens komt, vanwege dat het uit de hals gutst wat anders naar de hersenen gaat, houden de hersenen er snel mee op en neemt het dier niet meer waar. Het is echt geen doodstrijd van 20 minuten hoor zoals bij een aangereden hert.

Wat een drama toch om hier iets simpels uit te leggen!

Ellen

• Ellen-Josee

Juist wel!

Het is ondemocratisch om ons er niet in te willen hebben.

• Sfred+

Ik zal je een klein beetje helpen. Dat er mensen op de maan geweest zijn is wel zeker, maar dat alle beelden die wij gezien hebben daadwerkelijk op de maan zijn opgenomen dat kan inderdaad betwist worden.

• Sfred+

Waar staat dat ik dat niet snap. Ik praat altijd over gassen en laat zuurstof nu ook een gas zijn. In mijn werk hadden wij daar juist zeer veel mee te maken, dus maak jij je maar niet druk wat ik wel weet en niet weet over gassen en de (in)werking van gassen van een zoogdier. :D:D:D

Gebrek aan toevoer van zuurstof in de hersens wil nog niet zeggen dat je altijd maar binnen een paar seconden buiten westen bent of dat de pijnprikkel gelijk weg is bent, dat is niet geheel waar het kan langer duren dan jij denkt, het kan zelfs in de minuten lopen.

Oke, dat jij zegt dat een dier rustig op zijn aankomende dood wacht heb je gelijk in. Zeker niet een dier in doodstrijd die wacht niet rustig af en legt zich er niet 1, 2, 3 bij neer.

• Sfred+

> Zij verteld ook dat dieren die voelen dat ze dood

> gaan dat rustig aanvaarden en wegkruipen en dat is

> ook merendeel zo.

Hehe, erkenning.

Dat is wat heel anders dan dieren die geslacht worden en door deze opmerking maak je dus duidelijk dat jij het verschil niet wil begrijpen.

Als daar al sprake kan zijn van een doodstrijd (want het doorsnijden gaat heel snel hoor) dan duurt deze kort, aangezien er geen bloed meer bij de hersens komt, vanwege dat het uit de hals gutst wat anders naar de hersenen gaat, houden de hersenen er snel mee op en neemt het dier niet meer waar. Het is echt geen doodstrijd van 20 minuten hoor zoals bij een aangereden hert.

Ik heb het nooit en te nimmer over 20 minuten gehad, zowel laat zien weer en ik dat heb gezegd en bied je heel nederig mijn excuses aan. Het gaat vaak niet zo snel als jij denkt met je ennkele seconden. Het kan enkele minuten tot zo een 4 minuten duren de doodstrijd.

Wij, collega's en deze gek hebben dat zat keren getest (in een gecontroleerde omgeving, doe het zelf thuis niet) op ons zelf wie het langst volhield om niet bewusteloos te raken zonder zuurstof toevoer naar de hersenen. Je zal verbaast staan te kijken hoelang het soms duurde voor dat je wegglijd en wel gelijk ingrijpen als dat gebeurd. Uiteraard degenen met de kortste tijd betaalde het eerst rondje :D:D:D

Wij hebben ook zeer veel testen gedaan met shallow water blackout en hoe je dat kan uitstellen door bepaalde stoffen die je lichaam zelf aanmaakt bij stress. Maar jij gaat mij uiteraard vertellen dat ik er niets van af weet van hersenen en zuurstoftoevoer, mijn zeggen heb je. (tu)

• CU

Het lijkt idd dat sommige prikkers continu een zuurstofgebrek hebben.:D

• Sfred+

Juits niet. Jullie kunnen je bij bepaalde dingen duidelijk door je geloof niet neerleggen bij een meerderheid. Dan hoor je niet thuis in een vrije seculieren democratie. Als er democratische wordt besloten dat halal en koosjer slachten mogelijk moet blijven leg ik mij daar bij neer. Andersom jij niet en zodoende hoor jij niet in een vrije seculieren democratie thuis.

Peri hoort er niet in thuis omdat hij de weten van zijn geloof boven de seculieren wetten van een vrije seculieren democratie moet staan. Daarom hoort hij niet thuis in een vrije seculieren democratie. Zo simpel is het.

• Ellen-Josee

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Juits niet. Jullie kunnen je bij bepaalde dingen

> duidelijk door je geloof niet neerleggen bij een

> meerderheid. Dan hoor je niet thuis in een vrije

> seculieren democratie. Als er democratische wordt

> besloten dat halal en koosjer slachten mogelijk

> moet blijven leg ik mij daar bij neer. Andersom

> jij niet en zodoende hoor jij niet in een vrije

> seculieren democratie thuis.

Jij hebt verder geen belang bij Halal of Kosher dan is het makkelijk praten.

Als democratisch besloten wordt dat er op snelwegen niet harder dan 80 gereden mag worden, zal het mij ook een worst zijn.

>

> Peri hoort er niet in thuis omdat hij de weten van

> zijn geloof boven de seculieren wetten van een

> vrije seculieren democratie moet staan. Daarom

> hoort hij niet thuis in een vrije seculieren

> democratie. Zo simpel is het.

Oh maar daar sta ik hetzelfde in als Peri.

De democratie is ook dat er vrijheid is en die wordt steeds meer ingeperkt, straks zitten we in een dictatuur.

Ellen