samuel Schreef:
——————————————————-
> Alsjeblieft zeg, geen theosofie ze hebben hier al
> moeite met theologie.
Bs'd
Ze hebben hier al moeite met tot twee tellen.
Ze denken hier dat 1 + 1 = 1.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHoe verzin jij het dat anderen dit verzinnen? Ben jij wel bij zinnen?
Probeer jij jezelf te overtuigen dat de Triniteit toch lekker puh onzin is? Het lijkt er zeer veel op. Stiekempjes hou je er rekening mee dat de Triniteit wel eens waar kan zijn. Een Saulus die bang is voor de Paulus in hemzelf. Maar blijf maar een jood. Ik wil onze trinitariërs niet aandoen dat jij hun broeder wordt.
Vandaar dat intelligente lieden zoals Menachem en Nakdimon niet meer op jouw dommelijk gedram reageren.
Nee de heilige Geest is een persoon, meer dan een kracht een kracht kan men niet bedroeven.
Jezus noemt Hem ook een Hij, een Hem een Trooster en een Helper, en zelfs een Leraar, en Iemand die getuigt van Hem Jezus Christus.
Dat men door de heilige Geest bekrachtigd word dat is wat de werkzame kracht is, dus niet jij die genezingen doet of profeties of in tongen spreekt maar Hij door jou.
theo Schreef:
——————————————————-
> DWANG-
>
> Verplicht moeten antwoorden om gewogen te kunnen
> worden en bij voorbaat te licht te worden
> bevonden……
>
> Ik doe er niet aan mee.
>
>
> Zodra je blijk geeft van fatsoenlijk in gesprek te
> kunnen gaan wil ik alle vragen beantwoorden,
>
> Kijk maar naar de vragen die me gesteld worden
> door normale volwassen gesprekspartners.
Theo schreef: Jezus alleen als mens doet Hem te kort– Jezus alleen als God kan niet want Hij heeft hier op aarde rondgelopen.
Ik vraag alleen hoe jij daarover denkt, Theo.
Geef daar dan een normaal en volwassen antwoord op.
Boaz.
Geef daar en antwoord op theo.. dat moet..dat wil ik.. dat is verplicht…
Als je morgen uitzicht hebt op een boom:: Je kunt voor mij de boom in.
Samuel wil mij verplichten tot antwoorden en jij wilt dat ook.
Ik ga alleen in gesprek met redelijke mensen die me niet bevragen om me te wegen en mij bij voorbaat te licht bevinden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?