Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wens

• Frederik D

Ik bedoel: binnen de Marokkaanse islam. “Jullie” hebben niet de christelijke tijdrekening.

• Nada

Ik snapte je wel, ja dat is ook op deze datum.

Ik snapte je dus niet, ik dacht dat je vroeg of wij ook oud en nieuw vieren op deze dag, die eigenlijk geen religieuze feestdag is. Ja, doen we, zolang ik me kan herinneren in ieder geval.

• Anna Lieze

(tu)

• Scarlett 2de

Ik vroeg me eigenlijk af of in gemeenten als Elburg of Kampen bij voorbeeld ook vuurwerk wordt afgeschoten in jaren dat oud en nieuw op zondag valt?

Stel nieuwjaar op zondag en oudjaar op zaterdag valt. Wat gebeurt er dan… stilte vanaf 24.00 s'avonds op oudejaarsavond?

• keessie

Dan steken ze sterretjes af X(

• LeSage2

Ik wens jou ook een heel goed en gelukkig 2013, en dat je maar net zo kritisch als je dit jaar was, mag blijven CU.

• Frans

Ik wens jullie allen, anders, on- of gelovig het allerbeste zonder extra aardig te zijn, ik probeer dat de 365 andere dagen ook. :)-D

• keessie

Jij ook Frans veel kracht en sterkte toegewenst van mijn kant, het vertrouwen heb je al.

• Scarlett 2de

Leuk, daar had ik niet aan gedacht.

• Scarlett 2de

Knal ze de hemel in.:D