Ik wens iedereen hier een gepaste en feestelijke jaarwisseling toe. Welliswaar niet helemaal volgens de bijbelse kalender, maar toch.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlEN..pas op je vingers als als je (wie dan ook) van plan bent om de 2400 euro die je hebt uitgegeven aan vuurwerk wilt aansteken.
—————
Laat ik je volgen in je wens met daarnaast de wens dat we allemaal wijs en bescheiden en volwassen met het door God aan ons gegeven talent van het kunnen typen op dit prikbord omgaan.
Heb vrede met het verleden, moed voor het heden en hoop voor de toekomst.
Waarom je boze geesten om 24.00 31-12 moet wegjagen en niet op 7.53 8-3, ontgaat mij. En de lol van geluidsoverlast ontgaat mij nog meer. Laat elkaar met rust.
Rust …
Ik wens iedereen rust toe. Een rustig gemoed. En een samenleving zonder herrie, decibellen en lawaaibarbaren. Mogen alle schreeuwreclames verboden worden.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat God zich in de stilte bevindt. Nou, ik heb hem daar nooit ontmoet. Maar wellicht is God stilte, rust, niets. Geen koude drukte. Geen helse hectiek.
Ik ook en net als dat kerstgedoe, dan ineens aardig zijn en anderen aardige dingen toewensen die je de rest van het jaar niet tot uiting laat komen. Of maar iets aardigs zeggen omdat het zo hoort en omdat het zo moet omdat het een bepaalde datum is.
Desalniettemin wil ik iedereen een goede avond wensen want wil ook geen spelbreker zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?