Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Blijf het verhaal volgen/Goede God

• CU

Jij durft wel te zeggen wat voor werk je doet/deed.

• Sfred+

Jongen hou nu toch op. Jij weet niets van de regelgeving af in Nederland over het afnemen van nationaliteiten en het verplicht afstaan van je Nationaliteit bij neutralisatie, als je niet onder 1 van de vele uitzondering regels valt.

In Nederland kan zelfs je nieuwe Nederlandse nationaliteit worden afgenomen in bepaalde omstandigheden en zij hebben dan geen zak nodig met jouw Universele verklaring van de rechten van de mens.

Tis wel lief om te zien dat jij in een heerlijke droomwereld leeft.

• Sfred+

Ja, waarom niet? En ik kom er ook vooruit dat er voor mijn hulp betaald moest worden. Enigste wat ik gratis heb gedaan was met de tsunami in Thailand, omdat simpel mijn tweede thuisland is en je land in nood help je, ongeacht wat het je kost.

• Sfred+

Mooi. Maar er zijn weinig mensen die het begrijpen en zij beginnen dan gelijk, hoe moeten de mensen dat betalen en laat het nou daar nu net niet om gaan. ;)

• Sfred+

Hij vergeet dat hij een uitvoeringsorgaan is en geen beleidmaker.

• CU

Wat erg. Moest verboden worden om dergelijke mensen de weg te wijzen naar/in ilegaliteit.

• Sfred+

Voor het niet opvolgen van een democratie gemaakte weten kan een burgemeester uit zijn amb gezet worden en het wordt hoognodig tijd dat het nu eens gebeurd.

• Sfred+

Moet je eens opletten met wat voor mobieltjes ze rondlopen.

• Gonnie

Als daklozen van elkaar stelen is al een bewijs dat zij sociaal gestoord zijn.

Eerder zou ik denken dat daklozen elkaar op de been houden, met wat zij hebben met elkaar delen.:(

• LeSage2

Mijn voogeschiedenis, en die van talrijke anderen, bewijzen dat dat niet zo is, Peri.

En bij mij was één de (nogal wat) redenen inderdaad dat je wel bevrijd kunt zijn van de zonde, maar dan nog steeds een slecht mens bent en blijft.

Er zijn mensen die desondanks hierin blijven hangen. En jij bent één van hen.

Bedenk goed: niemand anders dan jijzelf verplicht je om zulke ellende te geloven.

Jijzelf kunt daar op ieder moment mee stoppen, die merkwaardige gedachten afwijzen, en gewoon zelfstandig en rede-lijk na gaan denken.