Sfred+ Schreef:
——————————————————-
> Dat zeg ik, net zo iets als een ex roker.
Wat zij je nu eigenlijk echt?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlFrederik D Schreef:
——————————————————-
> Ze kunnen gewoon teruggestuurd worden.
Nee, ze zijn op straat gezet omdat ze niet konden worden teruggestuurd.
> Maar die
> economische gelukszoekers werken niet mee. Want
> ja, hier in Nederland word je in de watten gelegd.
> Je krijgt zelfs een eigen kerk. Jouw soort mensen
> vormt een deel van de problematiek.
perihelium Schreef:
——————————————————-
> LeSage2 Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Maar als je bevrijd bent van de zonde BEN je
> toch
> > ook een goed mens??
>
>
>
> Niemand is goed, behalve God. (Marcus 10:18; Lucas
> 18:19)
lucas 23
50-51 Er was ook een man die Josef heette en afkomstig was uit de Joodse stad Arimatea. Hij was een raadsheer, een goed en rechtvaardig mens,
keessie Schreef:
——————————————————-
> http://www.devluchtkerk.nl/steunen/ontvangen
>
> Beveiliging, € 20.000 is dat niet een beetje
> veel Peri
Voor zo'n periode en zo'n grote ruimte en groep mensen is dat zeer weinig. Beveiliging is een voorwaarde vanuit de gemeente en die kosten is een stelpost, een beraming waarvan de kosten vooraf niet duidelijk zijn.
> en ze komen €25.000 te kort hoe moet dat nu verder?
Misschien zijn de schattingen wel te hoog, maar dat denk ik niet. Met hoop en vertrouwen kom je een heel end, wat er nu binnen is gekomen is ook uit giften en er zijn veel Nederlanders die deze mensen steunen.
Het lijkt wel een kind van je, door geen antwoord te geven. Maar dat kan niet want perihelium heeft wel een eigen mening en dat waardeer ik. Jij hangt hier de heilige uit en op een ander forum haal jij je god door de slijk heen. Zulke mensen noem ik huichelaars. Dan heb ik toch liever met perihelium, al deel ik zijn mening niet, maar ik waardeer wel zijn mening als sta ik daar niet achter en geef daar ook commentaar op hoe ik dat wil en niet zo als jij het wel zien, hoe ik commentaar moet geven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?