Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

misdadigers opsporen

• CU

Dat inlaten leer je vanuit de bijbel wel. Denk maar eens aan het verhaal van de zogenaamde wijzen, sterrenwichelaars, die de geboorte van een grote koning voorspelden. Pure waarzegging. Ze waren immers al ruime tijd voor de geboorte van Jezus onderweg gegaan en zagen een ster die niemand anders was opgevallen.

Neem zelf eens de proef op de som en ga snachts eens naar een donkere plek met een paar mensen en wijs eens een ster aan die recht boven je staat. Zal iedereen dezelfde ster aanwijzen?

• CU

Is het zo erg gesteld met je dat je Ellen nodig zou hebben om Jezus in het midden te hebben?

• CU

En zo geeft Tholen de christen weer een handvat om ongeloviggen de hel te voorspellen.

• LeSage2

samuel Schreef:

——————————————————-

> Huichel maar een end weg!

Jouw God zal je straffen voor je onverdiende gesneer.

> Iedereen wist dat ik in

> Nederland was ook jij dat had ik namelijk op het

> prikbord vermeld!

toch prettig om iemand te spreken die alles weet van wat ik wel en niet weet.

>

> Als de uitdaging in NL gedaan moet worden en ik

> ben in Bulgarije, dan zal je mij toch echt een

> ticket moeten sturen en een hotel voor mij moeten

> boeken.

> Het is immers jouw uitdaging!

>

> Dus je praatjes deugen wederom niet!

Nogmaals; je eigen God zal je straffen naar aanleiding van je houding.

En verder houd ik me maar aan Theo's wijze raad.

• samuel

LeSage2 Schreef:

——————————————————-

> samuel Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Huichel maar een end weg!

>

> Jouw God zal je straffen voor je onverdiende

> gesneer.

Ik denk het niet, ik weet wel zeker van niet, het is gewoon de waarheid wat ik zeg over jou!

>

> > Iedereen wist dat ik in

> > Nederland was ook jij dat had ik namelijk op

> het

> > prikbord vermeld!

>

> toch prettig om iemand te spreken die alles weet

> van wat ik wel en niet weet.

Re: De eerste keer in jaren, een dood prikbord.

Gepost door: samuel ()

Datum: 13 september 2012 13:41

Douce Schreef:

——————————————————-

> In Nederland samuel?

>

> Douce

Ja Douce familie omstandigheden.

> >

> > Als de uitdaging in NL gedaan moet worden en ik

> > ben in Bulgarije, dan zal je mij toch echt een

> > ticket moeten sturen en een hotel voor mij

> moeten

> > boeken.

> > Het is immers jouw uitdaging!

> >

> > Dus je praatjes deugen wederom niet!

>

> Nogmaals; je eigen God zal je straffen naar

> aanleiding van je houding.

Nee hoor, maar als ik jou was zal ik maar een beetje dimmen, je uitdaging is aan Hem gericht niet aan mij.

> En verder houd ik me maar aan Theo's wijze raad.

Dat heb je dus niet gedaan, vandaar dat je bevestigd dat je een praatjes maker en een huichelaar bent.

• perihelium

> LeSage2 Schreef:

>

>

> toch prettig om iemand te spreken die alles weet

> van wat ik wel en niet weet.

> En verder houd ik me maar aan Theo's wijze raad.

theo Schreef:

“iedere prikker begrijpt je wel”

“We weten allemaal”

• CU

LeSage2 Schreef:

——————————————————-

>

> Jouw God zal je straffen voor je onverdiende

> gesneer.

>

>

> Nogmaals; je eigen God zal je straffen naar

> aanleiding van je houding.

Dit is dan ook waarzeggerij, als het waar is.

• Frederik D

Douwe Bosgaen Martine Busch - Natuurlijk niet Bovennatuurlijk

Conditie : Zo goed als nieuw

Beschrijving

Een parapsychologische benadering van helderziendheid, geïllustreerd aan ervaringen van de paragnost Warner Tholen (1913-1983).

Door de eeuwen heen is er altijd veelvuldig gebruik gemaakt van helderzienden om dingen aan de weet te komen waar de gebruikelijke wegen voor gesloten zijn. Maar kunnen we wel dingen te weten komen op die manier, en hoe werkt zo'n paranormale gave eigenlijk? Dit boek geeft op een zeer heldere manier inzicht in het hoe en waarom van paranormale waarneming, geïllustreerd aan talloze anekdotes uit het leven van een bescheiden, doch zeer kundig paragnost: Warner Tholen (1913-1983). Het is een eerlijk boek, dat onverbloemd zowel grote successen als missers laat zien en aangeeft hoe we kunnen omgaan met zo'n gave. Daarnaast wordt getracht een en ander te verklaren op grond van wat op het moment bekend is in de parapsychologie. Voor ieder die ofwel zelf gaven heeft, of wel eens gebr uik zou willen maken van een paragnost, of er gewoon wat van af wil weten is het ‘must’, mede door het eenvoudige taalgebruik en de talloze duidelijke voorbeelden. - Drs. K.M. Hamaker-Zondag

————–

http://www.marktplaats.nl/a/boeken/esoterie-en-spiritualiteit/m614411806-douwe-bosga-natuurlijk-niet-bovennatuurlijk.html

Zie ook:

http://www.tweedehandsboeken.eu/titels/natuurlijk-niet-bovennatuurlijk-parapsychologische-kanttekeningen-bij-de-ervaringen-van-de-paragnost-warner-tholen/

• Frederik D

Sorry maar LeSage heeft mij nooit de indruk gegeven dat hij opzettelijk loog.

Iik vrees dat het volgende is voorgevallen. LeSage legde jou een uitdaging voor. En jij begon over tickets en zo. En dat gedoe over tickets legde LeSage naast zich neer.

Dus terug naar af, naar die uitdaging. Geen gedoe over tickets en zo.

• samuel

Ik heb Le sage constant op leugens betrapt, zo ook nu weer, hij geloofd niet in een God die straft zg, maar nu moet God mij straffen!

Dat is huichelarij van de hoogste orde, een praatjesmaker.

En nee, de tickets blijven staan, ik ben niet in Nederland en dat weet hij drommels goed, daar was ik wel, en dat wist hij ook drommels goed.

Nu heeft hij de kans om waar te maken wat hij beweert, ik kan niet mijn tijd blijven verspillen aan praatjes makers en huichelaars als hem.

Dus zo zit het1

En als hij verstek laat gaan, wat hij ook gaat doen, dan bevestigd het wat ik van hem zeg.

En loop ik gewoon door, en heb het stof van mijn voeten afgeveegd, zoals mijn Heer en Heiland zegt, als ze je woorden die je van Mij hebt niet aannemen dan nemen ze Mij niet aan.

Zijn uitdaging is niet aan mij gericht maar aan Degene wie ik dien.