Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

misdadigers opsporen

• samuel

Net als een kat.

• Frederik D

30 juli | door Erik Drenth | Blog

Benny Hinn

Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint fopgenezer Benny Hinn. Het circus van de vermaarde televangelist doet op 21 en 22 augustus Roermond aan. Uiteraard krijgen degenen die naar congrescentrum Het Forum komen een prachtige show te zien, met ontroerende bekeringen en wonderbaarlijke genezingen. Reserveren kan niet meer, dus is het zaak vroeg te verschijnen. Wie het eerst komt krijgt een stoeltje in de zaal.

Hoe vaak wil je belazerd worden voordat je ziet dat je bedrogen wordt waar je bij staat? Dat is het eerste wat ik denk als ik tweets, zoals die van @jawehministries lees waarin Benny Hinn wordt aangeprezen. Bij Jan Zijlstra, Todd Bentley en veel andere genezingshelden kan ik best geloven dat ze oprecht menen het goede te doen met hun wonderendiensten, maar bij Hinn ligt dat wat mij betreft anders.

Tegen de lamp

De van oorsprong Grieks-orthodoxe Palestijn Tofik Benedictus Hinn is zo vaak tegen de lamp gelopen na kritisch onderzoek, dat het bijna onvoorstelbaar is dat hij zijn agenda nog met spreekbeurten kan vullen. Hij houdt willens en wetens een goedgelovig publiek voor de gek. Voor een bepaald deel van de christenheid doet kennelijk geen enkele gefundeerde kritische publicatie ter zake. Onderstaande video is slechts één van de vele.

——————

http://www.staatgeschreven.nl/2012/07/30/promo-benny-hinn-miracle-crusade-aug-21-22-2012-in-roermond-netherlands/

Jaar van publicatie weet ik niet.

• Frederik D

Ja. Maar katten hebben vaker de neiging een ander huis te zoeken dan een hond, dunkt me.

• samuel

Ja en kat is sneller tevreden, sommige katten hebben meerdere huizen in de buurt waar ze wat te eten halen of even verblijven.

Er zijn overigens mooie films gemaakt over honden en katten die naar hun baasjes terugkeren.

Ik herinner een film over twee honden en een kat, de ene hond was een Amerikaanse Buldog, en deze hadden een gezamenlijke reis van honderden kilometers gemaakt om weer bij hun baasjes te zijn. natuurlijk zeer vertederend zo`n film.

• Gonnie

Ik herinner mij die naam Tholen, heel bekend paragnost. Dat is inderdaad lang geleden.:)

• LeSage2

Alereerst ken ik jouw reisschema niet, dus hoe zou ik nou moeten weten wanneer jij hier wel en niet bent. En zelf heb ik er geen enkele behoefte aan om kosten als een vliegticket en een hotelovernacting te betalen …. voor een uitdaging die ook gewoon in nl gedaan kan worden.

Laat het me maar weten als je weer in NL bent, we gaan een ziekenhuis binnen, jij legt een willekeurig iemand de handen op, en God geneest die persoon.

Dat is mijn oorspronkelijke uitdaging aan jou voordat je de zaak naar je toetrok en omdraaide. En zo blijft 'ie ook.

• Gonnie

Ik vond het wel geestig.:D

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ook dat komt voor. Moeders in de psychische knoop

> die hun kinderen ombrengen. Moeten zulke vrouwen

> worden gestraft? Zijn ze niet al genoeg gestraft?

Niet toerekeningsvatbaar vind ik een moeilijk begrip, als er bv alcohol in het spel is en daardoor een lichtere straf word gegeven. Ik heb überhaupt moeite met straffen, vooral de doodstraf. Berouw en vergeving lijkt me een betere oplossing en die berouw nog het liefste voor de daad.

>

>

> Maar de meeste moorden lijken mij toch daden van

> agressie, niet van verwrongen liefde.

Gezien door het oog dat liefde heeft voor zijn medemens en zelfs zijn vijanden liefheeft kan je ook in zulke gevallen spreken van verwrongen liefde. Het is niet zoals het moet zijn (zonde).

• samuel

Huichel maar een end weg! Iedereen wist dat ik in Nederland was ook jij dat had ik namelijk op het prikbord vermeld!

Re: De eerste keer in jaren, een dood prikbord.

Gepost door: samuel ()

Datum: 13 september 2012 13:41

Douce Schreef:

——————————————————-

> In Nederland samuel?

>

> Douce

Ja Douce familie omstandigheden.

Als de uitdaging in NL gedaan moet worden en ik ben in Bulgarije, dan zal je mij toch echt een ticket moeten sturen en een hotel voor mij moeten boeken.

Het is immers jouw uitdaging!

Dus je praatjes deugen wederom niet!

• theo

LeSage2 Schreef:

——————————————————-

> Alereerst ken ik jouw reisschema niet, dus hoe zou

> ik nou moeten weten wanneer jij hier wel en niet

> bent. En zelf heb ik er geen enkele behoefte aan

> om kosten als een vliegticket en een

> hotelovernacting te betalen …. voor een

> uitdaging die ook gewoon in nl gedaan kan worden.

>

> Laat het me maar weten als je weer in NL bent, we

> gaan een ziekenhuis binnen, jij legt een

> willekeurig iemand de handen op, en God geneest

> die persoon.

> Dat is mijn oorspronkelijke uitdaging aan jou

> voordat je de zaak naar je toetrok en omdraaide.

> En zo blijft 'ie ook.

Beste LeSaga, iedere prikker begrijpt je wel, Je hoeft er echt geen energie meer in et steken.

Jezelf verdedigen is in dit geval niet nodig en zelfs volstrekt overbodig.

We weten allemaal ( ik schrijf bij hoge uitzondering voor (bijna alle prikkers) wel hoe de vork in de steel zit.

Laat het verder rusten.