Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De menslievendheid van de atheïstische regimes

• Frederik D

Communisme en nazisme waren seculiere religies. Ze hadden niets met authentiek atheïsme te maken. Het waren geloofssystemen. En dat ontgaat de nogal onbehouwen houwdegens zoals Eliyahu. Subtiliteiten zijn niet aan hem besteed.

• Frederik D

Wat had jij dan te zoeken op:

- het new age prikbord

- het singleprikbord

- het taalprikbord

- het scepticismeprikbord

- het pompoenenprikbord

- en andere prikborden

???

• ¥ Lotje ­­¥

gewoon prikken . zoals jij nu overal ook prikt .

En ik verweerde tegen haatdragende mensen zoals jij nu dit weer zet . uitlokking dus. ik kom als ik wil op alle borden en ja daar heb jij TOTAAL niks over te zeggen .

• Frederik D

Dus jij hebt er ook niets over te zeggen als kritische ongelovigen hier komen.

• ¥ Lotje ­­¥

Je zie precies wat ze willen . Als ze praten over de bijbel wel maar niet als ze komen vernederen op personen, of te treiteren of idioten antwoorden geven met één woord . of uitjouwen of bijvallen alleen met een duimpje als er eens iets is . Want die zijn hier op het bord ook aanwezig en dan op een ander bord er verder op doorgaan of daar vernederen of zeggen ga eens kijken op bijbel wat een vroomkes en bla bla . Dan kunnen ze beter weg blijven .

• samuel

Even bij de les blijven, zowel communisme als nazisme steunt op de evolutieleer van Darwin het darwinisme, dus atheïsme, en zeker wat nazisme aan ging der übermensch het rechts van de sterkste, en dat is atheïsme in zijn puurste vorm, alles wat zwak en ziek en slap is moet verdwijnen, want alleen de sterkste hebben recht van leven.

En ja dat is dus wat jij aanhangt, atheïsme dus.

En daarmee steun je dus het communisme en het nazisme.

• Sietse 45

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> Je zie precies wat ze willen . Als ze praten over

> de bijbel wel maar niet als ze komen vernederen

> op personen, of te treiteren of idioten antwoorden

> geven met één woord . of uitjouwen of

> bijvallen alleen met een duimpje als er eens iets

> is . Want die zijn hier op het bord ook aanwezig

> en dan op een ander bord er verder op doorgaan of

> daar vernederen of zeggen ga eens kijken op bijbel

> wat een vroomkes en bla bla . Dan kunnen ze beter

> weg blijven .

Ongelovelijk.

• ¥ Lotje ­­¥

ongelofelijk Sietse :)o

Sietse schreef;Ongelovelijk.

• Sietse 45

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> ongelofelijk Sietse :)o

>

> Sietse schreef;Ongelovelijk.

Je bent super:D

• Gonnie

Iemand die niet in God gelooft is een atheïst maar je wilt nu beweren dat atheïstme gelijk staat aan nazisme, communisme en dat zij dat zij die onmenselijke ideologie toe juichen, zoja dan is het wel triest gesteld met jou dat jij die gedachten hebt.

Ik ken atheïsten waar van ik zou willen, dat ieder christen zo zou zijn.