Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Is het geen waanzin....???

• Sfred+

Een metafoor is een vorm van beeldspraak en kan ook een retorische beeldspraak zijn.

Niets meer en niets minder.

• Sfred+

Wanneer komt hij? Dit lopen jullie nu al meer dan 2000 jaar te vertellen en hij komt maar niet.

• Sfred+

alle stammen der aarde zullen over

> Hem weeklagen.

Denk het niet.

• ¥ Lotje ­­¥

wie jullie ??? ik heb nooit gezegd wanneer Hij komt . zie je nu je leest niet goed . zoek maar terug ik zeg altijd DAT NIEMAND WEET WANNEER HIJ KOMT . Volgens mij heb jij een brilleke nodig

• ¥ Lotje ­­¥

dat stond er bij . je weet zeker nog niet hoe men hier prikt . Als je alleen een stukje aangeeft wordt er gezegd je moet het, of de hele zin geven . Als jij nou eerst eens aankijkt hoe hier de stijl van het prikken is en aangaat. Dan zijn we al een heel eind .

• Klaas Vaak

Dat was in een tijd dat de officiële vertegenwoordigers van de RK-kerk duidelijk totaal ontspoort waren en in feite pseudo-wereldleiders waren. Niet goed te praten maar helaas.

• Johanan

En wie heb je daar dan mee? Niet de getuigen,dus je zelf of zelfs je gezin.

Is het dat waard?

Wat de getuigen doen weigerd elke andere religie..Matth 24:14.

Maar je hebt een vrije wil dus het zei zo.

Johanan.

• Ellen-Josee

Hoe kom je nu weer bij de leugen dat de JG als enigen wereldwijd het evangelie verkondigen?

Ellen

• Johanan

Alleen de JG's doen wat er in Matth24:14 staat.

Hoor graag van jouw wie dat nog meer doen,ik bedoel dus de opdracht die Jezus gaf.

Johanan.

• Sietse 45

Hij bedoelt met dat beruchte blaadje langs de deuren gaan,

en dan het liefst met een klein kind aan de hand te leuren.8-)