Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het gaat nu wel erg hard met Eurabië

• ¥ Lotje ­­¥

Iets zeggen over de negatieve kanten van de islam heeft het risico dat je als racist of xenofoob te boek komt te staan.

******************************************************************************************************************************

Kijk maar uit dat NADA niet met het hele gezin voor je deur komt te staan . Maar je moet wel koffie .;)B)-geven

• Douce.

Was me nog niet opgevallen…..het is dat je het zegt…hahaha:D

Ik wel natuurlijk en dat ben je waarschijnlijk helemaal niet met me eens………………………..gelukkig.:D

Douce

• Sfred+

Als jij altijd heerlijk politiek correct wil wezen is dat je goed recht en moet je zelf weten, zolang je maar geen meeloper wordt met de horde, want dat gevaar legt namelijk altijd op de loer als je altijd maar politiek correct wil zijn. Lid zijn van de NSDAP was heel politiek correct in eind jaren 30 in Duitsland, en maar meelopen met de horde en wat waren zij politiek correct in Duitsland.

Ps, goed kijken waar de S voor stond. ;)

• Douce.

Ontgaat je de ironie in mijn woorden? Kom op……:D

Douce

• Sfred+

Neen nee in het geheel niet, ik wil alleen maar even aanstippen dat zogenaamde politiek correctheid in bepaalde omstandigheden ook gevaarlijk kan zijn. Dat vind ik ook hoe wij in Nederland met illegalenbeleid omgaan, het is wel politiek correct te noemen, maar we zijn maar een klein landje en we kunnen niet oneindig mensen blijven opvangen die politiek correct zo zielig zijn, dat gaat je later namelijk hoe dan ook een keer openbreken. Want als we gewoon heel eerlijk zijn en laten ons onderbuik met rust, had Mauro dit jaar gewoon kerst moeten vieren bij zijn familie waar hij thuis hoort. ;)

• CU

Mee eens.

• Theo Bert

ter herinnering;

Houari Boumédienne

“One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it.with their sons. The wombs of our women will give us victory.” – Bumédienne, in a 1974 speech to the UNo

• Eliyahu

Theo Bert Schreef:

——————————————————-

> ter herinnering;

>

> Houari Boumédienne

>

>

> "One day, millions of men will leave the Southern

> Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And

> they will not go there as friends. Because they

> will go there to conquer it. And they will conquer

> it.with their sons. The wombs of our women will

> give us victory." – Bumédienne, in a 1974 speech

> to the UNo

Bs'd

Er is één klein landje wat moedig stand houdt, en zich niet laat overspoelen door moslims. Een klein landje aan de middelandse zee.

• CU

En dat landje heeft de meest in het oog springende moskeetje staan, die met dat gouden dak en de hatende tekst erop.

De schijtbakken durven hem niet te slopen.

• Sfred+

Hahahahahaha. :)-D