Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wellicht interessant voor je?

• Douce.

Vanavond op Ned. 2.

Eeuwigh gaat voor oogenblick.

Antoine Bodar interviewt Dries van Agt. Uiteraard RKK. Prima programma's.

Lijkt mij een prima programma.

Antoine de meest hoffelijke priester (met een rijke kennis) met zo'n empathie en Van Agt, de taalvirtuoos bij uitstek en een eerlijke vent die durft terugkomen op zijn uitspraken.

Heb Van Agt nog gezien in een programma van de week over Den Uyl (die ik niet mocht, maar dat terzijde), wat een woordkeus en wat een eerlijkheid.

Ik als Protestant, kan gelukkig genieten van de goede dingen van de Roomsen…:D

Douce

• CU

Geen van beiden mag ik.

Bodar niet omdat hij bij P&W onkennend verhaalde over het kindermisbruik in de kerk.

Van Agt niet omdat hij een totaal verwrongen beeld schetst over het Gazaprobleem.

• Douce.

Beide ben ik niet met je eens.

Douce

• Sietse 45

(tu)

• keessie

van Agt is mijn mannetje ook niet, die andere gast ken ik niet.

• CU

Heb je er een motivatie voor?

• keessie

De Telegraaf schrijft dat oud-premier Dries van Agt donderdag een anti-Israëlische toespraak heeft gehouden en daarbij het bestaansrecht van Israël heeft afgewezen.

De krant noemt Van Agt een ,,pro-Palestijnse activist en schrijft verder dat hij heeft gesuggereerd dat na de Tweede Wereldoorlog een deel van Duitsland had moeten worden ingeruimd als Joodse staat.

Met zijn uitspraken oogstte Van Agt veel applaus van de aanwezigen, onder wie veel moslims. Zijn uithaal naar de Joden en Israël was vervat in een spreekbeurt op een symposium over interreligieuze en interculturele dialoog in het museumpark Orientalis In Heilig

09-11-2012 06:35 | Redactie digitale media

Is dit voldoende?

• Anna Lieze

keessie Schreef:

——————————————————-

> van Agt is mijn mannetje ook niet, die andere gast

> ken ik niet.

Ieder weldenkend mens kent hem wel

• Douce.

Maar keessie, het gaat toch niet over wat de media vinden?

En Bodar is een hele bekende hoor.

Douce

• Douce.

Ha ja, ben ik met je eens.

Al is het niet als geestelijke, dan als kunstkenner bij uitstek.

Een zeer veelzijdige en ik vind ook innemende man.

Douce