Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Fijne kerst - Merry Christmas - frohe Weihnachten - Feliz Navidad - Καλά Χριστούγεννα

• Sietse 45

http://www.youtube.com/watch?v=lCgv6xBqHu4

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik kan wel elzen maar wat wil jij er mee zeggen?

Je kan misschien wel elzen, maar het schrijven gaat een stuk minder.. ;)

• theo

Wat wil je daar mee zeggen?

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Wat wil je daar mee zeggen?

Je kan toch elzen?

• keessie

Dat zijn bomen misschien Friese Kerstbomen :)-D

• Anna Lieze

• perihelium

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/382026_10152379499770096_1458258438_n.jpg

;)

• theo

Een typefoutje geeft je de aanleiding om maar niet te antwoorden.

Hoe kleinzielig.

Met keessie als je grote fan in je kielzog moet het je vast gelukkig maken.

• keessie

o, Theo mag wel grapjes maken maar als een ander het doet is het voute boel hoor

• theo

je zo graag diep op zaken ingaat en ik niet verwacht dat CU er antwoord op krijgt leg ik het hier even aan JOU voor.

Wat is jouw mening over onderstaande?

———————————————

Re: Niet 3 in 1, maar ÉÉN!!!

Gepost door: CU ()

Datum: 25 december 2012 15:13

Komt ie weer aan met één God.

Om dat dan maar tegen te spreken als een grote dwaling is het voldoende om Ex. 29:16-18 op te slaan en te lezen, en vervolgens Jeremia 7:22 op te zoeken en te lezen.

Je kan dan niet anders concluderen dat het over twee goden gaat, de ene God die voorschrijft hoe je zijn bbq moet bereiden, en de andere God die dat gewoon ontkent.

Ik zet ze hier maar even neer (uit de NBV)

Exodus 29:16-18

16 Slacht het dier en giet het bloed tegen de zijkanten van het altaar. 17 Snijd de ram in stukken, was de ingewanden en de poten en leg ze bij de stukken vlees en de kop. 18 Verbrand de ram in zijn geheel op het altaar. Het is een brandoffer, een geurige gave die de HEER behaagt.

Jeremia 7:22

22 Toen ik jullie voorouders uit Egypte leidde, heb ik hun nooit iets gezegd of voorgeschreven over brand- en vredeoffers.