Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hopelijk staan priesters en dominees deze kerst stil bij onderdrukte christenen

• Sfred+

Laag gaan Boris, dit figuur is totaal verblind door zijn geloof.

Dit artikel is natuurlijk ook alleen maar tendentieus.

De BBC liet in ‘The World’s Worst Place to be Gay' zien hoe in Oeganda de kerk de hoofdrol speelt in het aanwakkeren van homohaat. Verslaggever Scott Mills, een bekende Engelse dj, toonde beelden van woedende geestelijken. “It's a sin, you go to hell”, schreeuwen ze, en de gelovigen roepen het hen na. Populaire bladen lopen voorop in het outen van homo's en lesbo's, compleet met adres en telefoonnummer. Allemaal toegestaan in Oeganda. Sterker, het aangeven van homo's is verplicht sinds de nieuwe, door de kerk toegejuichte, anti-homowetgeving. Nu op het ‘Westerse kwaad’ de doodstraf staat, duiken homo's en lesbo's onder in achterbuurten Droefstemmende reportages, die één belangrijke vraag onbeantwoord laten. Waarom zwijgen de paus?

En hij heeft duidelijk de afgelopen maanden het nieuws niet gevolg.

• Boris

Dat de paus zwijgt is geen wonder gezien zijn recente uitspraken.

• Boris

http://www.youtube.com/watch?v=fV0tS6G8NNU

• Boris

Ik heb de documentaire even opgezocht en onder perihelium geplaatst.

• CU

Je heb gelijk. In ieder geval staan de dominees en priesters stil, want er gebeurt niets.

• Eliyahu

Boris Schreef:

——————————————————-

> Dat de paus zwijgt is geen wonder gezien zijn

> recente uitspraken.

Bs'd

Ik zwijg niet. Ik zeg precies hoe 't is: “Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, – beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen.”

Lev 20:13

Amen en HalleluJah!

• theo

Hup Eliyahu- HUP-

GO–GO–

Stenigen die mensen !!

• Boris

Eliyahu Schreef:

——————————————————-

Bs'd

Ik zwijg niet. Ik zeg precies hoe 't is: "Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft

met een vrouw, – beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen."

Lev 20:13

Amen en HalleluJah!

Jij wil de beul wel zijn zeker?

• Sfred+

:)-D

• CU

Eliyahu Schreef:

——————————————————-

zij zullen zeker ter dood gebracht worden,

Door wie?