Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Kersttoespraak 2012

• Nada

Het is het kerstgevoel, nu doen mensen sentimenteler dan anders, en met oud en nieuw allerlei voornemens zodat ze een beter en gezonder mens worden. Moet je doorheen kijken. :D

Het is een leeg praatje als je het zo bekijkt.

• Anna Lieze

Ik vond het ook een leeg praatje, ze had er volgens mij ook helemaal geen zin om weer hetzelfde riedeltje af te steken, misschien had ze wel een writersblock en kan ze beter kleien dan schrijven

• axel

Ze klinkt altijd net als een echte ouderwetse dominee. ;)

• Nada

Ik denk ook wel dat ze door haar beschermde leven wereldvreemd is geworden en grotendeels geleefd wordt.

• Boris

Het gedeelte betreffende haar familie sprak mij dan ook het meeste aan, en de andere onderwerpen komen inderdaad vaker aan bod in haar kersttoespraken.

Ook niet zo gek natuurlijk, ze probeert toch te verzoenen en helaas zal er ook deze keer wel weer niet veel van terechtkomen.

• axel

Ze heeft niet veel van haar moeder geleerd. ;)

• Nada

Nee, hooguit tot 2 januari dat de hypocrieten een kerstgevoel en nieuw begin hart hebben en dan weer op naar de nieuw kersttoespraak.

• perihelium

http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc

;)

• Nada

Hoi Peri. Zeg even waar het om gaat ik kan geen muziek luisteren nu.

• Anna Lieze

Ik vind het persoonlijk ook helemaal niet belangrijk wat zij te melden heeft, 't zal best een lieve aardige vrouw zijn ( Ik heb de tv-serie gezien :) ) maar ik heb er helemaal niks mee.