Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

wiegeliedje

• Itheka

Hoi Menachem,

Toevallig heb ik laatst met Channah een aantal herinneringen opgehaald uit vroeger tijden.

Leuk, je hier weer eens te zien. Mijn naam was vroeger Lana, nog eerder Sneeuwwitje. (10 jaar geleden!).

Misschien weet je het nog. Zo niet, heb jij waarschijnlijk op mij meer indruk gemaakt dan andersom.:)

Ik kom ook niet zoveel op dit prikbord, wel op het seniorenbord.

gr.Itheka

• Gonnie

Weet je wat ook zo jammer is dat Jenny en John ( nicknaam van John was oude rot) weggebleven zijn, eveneens Dewie ,en die andere Judith, niet mijn Judith .En oh ja Tonia.!

Ik heb sterk het vermoeden waarom.:S

En zo zijn er meer waar van ik de naam niet zo gauw weet.

• Marjorie

Ik vind het jammer dat Patrick niet meer prikt…

• Gonnie

Ja, en ik weet waarom jij dat jammer vind. Ha ha.!

• Marjorie

Je maakt me nieuwsgierig. Waarom denk jij dat ik het jammer vind?

• Gonnie

Laat maar, een misplaats grapje.

• Menachem

Oh, dom wel van me, want ik wist nog wel ergens dat je een cursus Egyptisch Arabisch gedaan had.. :S

• Menachem

A schoilem, Channele,

Oef, dat ‘wel’ had -toen ik het schreef- niet die gevoelswaarde die daarin ook wel gevoeld wordt.

Sympathiek dat je me deze zaken in het bijzonder toewenst: ik denk dat ik dat niet speciaal verdien trouwens.

‘Op een verschrikkelijke manier’ zet me wel aan het denken; weet men hier meer? Sowieso is het moeten missen van dierbaren niet fijn en we ontkomen er helaas niet aan. Ik wens je daarom des te meer sterkte toe in de komende dagen die voor de meeste mensen zwaarder wegen dan de andere.

Ik ken Sal Meijer van een broodjes zaak in Zuid; ik zal op de link kijken voor meer info.

Ik was met pasen nog in JHM, maar dat is al een aardige tijd terug inmiddels…

Groeten!

Menachem

• Menachem

Hoi Lana, Sneeuwwitje / Itheka,

Lana zegt me iets, Sneeuwwitje des te meer.

Bedankt voor je reactie. Leuk.

'Itheka' doet mij trouwens denken aan ‘Ithake’, het epische eiland van Odysseus en volgens Kaváfis ons metaforische avondland, waarschijnlijk zonder reden, maar je weet maar nooit, vandaar dat ik het opgooi.

Ik ben hier (of elders?) ook al iets van 10 jaar actief bedenk ik me, maar nog niet rijp voor het seniorenbord .

Onze discussiedraden kruisen elkaar vast nog!

Groet!

Menachem

• Itheka

Itheka is afgeleid van mijn initialen: I.Th.-K.