Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

wiegeliedje

• Channah

Ik kon nergens een opname van het liedje vinden, maar als het gelukt is is er een opname gemaakt van de uitvoering door ons kerstkoortje. Als het niet al te erg is ;) wil ik dat wel plaatsen.

• samuel

Ja dat is leuk. ik heb ook een clipje voor je als zangeres zal je dat wel leuk vinden.

Bulgaarse stemmen

• Marjorie

Wat vliegt de tijd…zes jaar geleden.

Sterkte gewenst.

• Channah

Fantastisch! Dankjewel.

• Daan

Channah, ik wens je veel sterkte .

Zes jaar lijkt lang, maar soms lijkt het net alsof het gisteren was .

Groeten Daan

• Channah

Ja, de tijd vliegt.

Het is geen moeilijke dag voor mij, wel een dag van herdenking. En dat is goed, want ze was natuurlijk helemaal fantastisch. :)

• samuel

Leuk hé, ook hun traditionele klederdracht, is zelfs ook weer regio gebonden, en ook bepaalde stemklanken.

Maar graag gedaan.

• Channah

Dankjewel, Daantje.

• Daan

Ik weet het nog heel goed Channah.

Jij was dol op je zusje en ik vind het heel mooi dat ik nu weer even iets lees over jouw fantastische lieve zusje.

• Channah

Ja, de dracht is ook heel mooi. Ook dat heeft mijn belangstelling. Niet alleen voor verre culturen, maar ook dichtbij. Ik ben nu weer helemaal bezig met de klederdracht van Marken, met de bus slecht een uurtje vanaf Amsterdam. Maar ik heb ook een Roemeense blouse geborduurd, zo'n 40 jaar geleden. Ook gedragen, dat kon in die tijd gewoon op een rok of een spijkerbroek. Die blouse gaat natuurlijk nooit weg.

Die klanken zijn soms bijna Arabisch. Niet zo gek natuurlijk, dingen lopen nu eenmaal in elkaar over. Van Arabische muziek weet ik meer dan van de muziek uit Oost-Europa.