Eliyahu is op oorlogspad om aan te tonen hoe slecht anderen zijn en hoe goed Eliyahu.
Doe er uw voordeel mee.
(Webmeester, dit mag wel weer weg hoor.)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOorlogspad valt wel mee vind ik. Hij citeert gewoon een dubieuze site die gelooft in allerlei complot theorietjes. Deze komt ook van die site:
Dat er sprake is van buitenaardse wezens die onze planeet bezoeken, wat binnenkort onthuld zal worden door de Verenigde Staten of Frankrijk. Ook van buitenaardse wezens werd al een tiental jaren geleden gesproken; er zijn nooit overtuigende bewijzen van geleverd.
Moet er wel om lachen dat een volwassen man dit soort dingen echt gelooft.
Dat doet hij wel vaker. En dan wijd je er geen draad aan.
Ben je geïrriteerd omdat Eliyahu nu zijn pijlen richt op de islam? Ben je er ook zo'n eentje die wel kritiek op het christendom duldt maar niet om de islam?
De Koran had inderdaad toen Mohammed overleed, nog geen definitieve vorm. Die kwam pas later. Over de vroege versies valt slechts te gissen. De beweringen van Johannes van Damascus en die van Di Croce (Van het Kruis) zijn geen zekerheden.
Zoals er een bijbelwetenschap bestaat, bestaat er een koranwetenschap maar deze wordt tegengewerkt in de islamitische landen.
Ook de Hadith wordt uiteraard kritisch bestudeerd. Als dat olifantenverhaal ook niet voorkomt in de Hadith, dan is de kans groot dat dat verhaal ook niet voorkwam in een vroege versie van de Koran.
Ach jongen, ik plaatste dit als een grapje met een serieuze ondertoon.
E. plaatste drie berichten achtermekaar over drie verschillende zaken die aan moeten totnen wie slachtoffer en wie daders zijn.
Wij laten u allen deze avond verder alleen vanwege andere verplichtingen en jullie kunnen het vast en zeker ook wel zonder mij stellen.
Deze draad mag wel weg zoals ik eerder al had aangegeven.
Allen een zeer goede avond toegewenst alsmede eengoede gezonde nachtrust..pas goed op jullie heur/himzelve EN ook op anderen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?