Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

end of the world/ vrijdagavond muziektopic

• Douce.

Zijn zoon (welke weet ik niet precies, ik denk Otis III) had een stem gelijk z'n vader.

Een van de betere nummers is I've got dreams to remember.

Menig zwoel dansje, vol zoete momenten, gepleegd op zijn muziek:)

Wist je trouwens dat de zoon van onze eigen popmuziekexpert (Leo Blokhuis) Otis Benjamin heet?

Douce

• CU

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> ''Vrede op aarde, in de mensen

> een welbehagen "

>

is door velen ingevuld met “Vreten op aarde, in de mensen een welbehagen”.

• CU

Zelfmoordpromotie?

• CU

Wat een vreemde beweringen. Je vergeet helemaal dat God de doodstraf heeft ingesteld door de zonde van Adam en Eva. Niemand ontkomt daaraan. Ook je verlosser van het leven ontkwam daar niet aan.

• Sietse 45

Channah Schreef:

——————————————————-

> Channah heeft juist heel erg veel met

> uitdrukkingen. Met alles wat met taal te maken

> heeft. Het gaat haar aan haar hart als

> uitdrukkingen zomaar te pas en vooral te onpas

> gebruikt worden zonder enig besef van de juiste

> betekenissen.

Is wel goed hoor.

Hier maken ze er wel grappen over, die hele kleine dorpen

met deze uitspraak.

Hier nog eentje

Je kunt wel een kogel door het dorp schieten je raakt toch niks.

• Boris

Dat wist ik zo 123 niet, heb die naam vast wel eens horen vallen wanneer Leo Blokhuis weer eens op televisie te zien was maar wanneer je het me gevraagd had dan had ik je geen antwoord kunnen geven. :D

Je kent waarschijnlijk het radio programma “For The Record” wel? Iedere zaterdagnacht van twaalf tot twee op Radio 2. Muziek die je nooit hoort op de mainstream zenders (zowel oude als nieuwe muziek). Op de site zijn ook de playlists te zien van de uitzendingen van de laatste twee jaar.

http://fortherecord.vara.nl/

• theo

Niet begrepen uitspraak met reactie: Schieten ze dan veel in dorpen?

• Douce.

Dat wist ik niet nee. Moet ik maar eens opzoeken. Heb meestal, d.w.z. als de radio aanstaat, Radio Rijnmond aan. Zo “heurt” dat in deze regio:D

Wel ga ik natuurlijk weer stevig tijd investeren, waar mogelijk, in de top 2000 die staat te beginnen. En dan zijn Leo Blokhuis en de nimmer te stuiten (ik kijk nooit naar DWDD..) Mathijs van Nieuwkerk regelmatig op de tv met hun muziekcafé.

Douce

• Sietse 45

theo Schreef:

——————————————————-

> Niet begrepen uitspraak met reactie: Schieten ze

> dan veel in dorpen?

Zo weinig mensen zijn er, je kunt er een kogel door heen schieten je raakt er nooit eentje.

Alstublieft prettige dagen verders.

• theo

Ja ja, je hoefde het mij niet uit te leggen hoor.