Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hoera, een wonder!

• Nada

Je kan alleen zijn en volkomen gelukkig. Dat je je eenzaam gaat voelen komt door die stomme reclame en boodschap wat we krijgen dat je met kerst samen MOET zijn en feestelijk een stuk of duizend dieren moet eten. Las vandaag nog dat er konijnen uit de opvang gehaald zijn om tot kerstdiner te dienen. Nou smakelijk eten. Bah, facade en commercie.

• Frederik D

Dus ik hoef jou niet te verrassen met zelfgemaakte zuurkool zonder worst? :) Was ik ook niet van plan. :)

• Nada

En hoorde ook van collega's dat ze er tegen op zien om de familieverplichtingen te moeten volbrengen met de kerst. En maar zuchten. Gelukkig moet ik dit jaar werken. :P

• Nada

Zuurkool is best lekker met ananas en kerrie en tomaten en dan in de oven. :) Breng maar :D

• Frederik D

Mijn mooiste kerst was een eenzame kerst. Nou ja, eenzaam? Gezellig met mezelf en een goed boek. En blij dat ik uitnodigingen had afgeslagen.

• theo

Ik zie het wonder dat jij ,werkzaam op/bij de ambulance alles in het werk stelt om mensen te helpen voor zover dat in je vermogen ligt met de door God aan jouw gegeven talenten!!

• perihelium

Nada Schreef:

——————————————————-

> Er is nog nooit iemand opgestaan uit de dood, geen

> wonder gebeurd, dood is dood.

Jezus is opgestaan uit de dood.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik zie het wonder dat jij ,werkzaam op/bij de

> ambulance alles in het werk stelt om mensen te

> helpen voor zover dat in je vermogen ligt met de

> door God aan jouw gegeven talenten!!

Dat helpen is bij Nada tot bepaalde hoogte want volgens haar is dood dood.

• Nada

Ik moest er gewoon een opleiding voor doen en nog niet klaar nu.

• theo

Ik vind he twerkelijk een wonder dat jij deze reactie plaatst n.a.v. mijn reactie. !!!!!!!!!!!!!!!.