Je vrienden en je familie kennen je en weet dat je zo uit de hoek komt. En bij diegenen die je niet zo goed kennen zou ik dan wat genuanceerder zijn.
Best simpel toch?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIn de Bijbel staan genoeg richtlijnen om te weten hoe God hierover denkt (voor zover God zich daarmee bezig houdt). Ik neem aan dat je als christen dat boek zo nu en dan doorneemt.
Nu kan bot gedrag een karaktertrek (en/of familietrek) zijn en dan is het een leerproces om dat bij te schaven.
Misschien i.p.v. tot 10 tot 50 tellen en niet op alles en iedereen (ik praat dan over je dagelijks leven, maar geldt ook op het prikbord) te reageren.
Verder zijn sommigen IRL te snel gekwetst en/of in hun zogenaamde eer aangetast. Dat is een akelig trekje van deze tijd en is er misschien ook ingeslopen door de multiculturele samenleving.
Ben je hier een oude bekende, een nieuwe prikker of iemand die zijn naam heeft gewijzigd?
Douce
Het echte leven is ::: hap niet te gauw . Ooit gehoord van even tellen ?? 21 -22 . … en dan pas antwoorden. Daarbij je kan alles zeggen als het maar met fatsoen gebeurd .al was het de pastoor of dominee. Niet verlegen zijn. Dus als de ene iets zegt en jij bent het niet mee eens , scheld dan niet… of zeg liever : ik denk er zo over…….Je heb mensen er bij die kritiek krijgen of gelijk moeten hebben die gaan schelden , of harder praten . Is dat zo zeg dan gewoon .Dit heb geen zin en je ga weg.
Schrijven . even over lezen al is het 2 keer . en dan door posten .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?