Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Dit doet er toe.

• theo

En wat hebben “we”" een schitterend liedboek voor de kerken !!

• Nada

Dat is jammer want je moet nederig zijn. Niet in de zin dat je je mond niet open trekt maar in de zin van nederig zijn naar God. Niemand moet doen alsof hij of zij de waarheid in pacht heeft en vanuit dat punt een vooringenomen discussie start.

Dat is trouwens ook heel vals want er zijn meerdere wegen die naar God leiden.

Nou ja, ben moe, het hele weekend gewerkt ik ga slapen. Theo voor straks slaap goed.

• theo

De regenboog, de veelkleurigheid van mensen en van hun geloofsbeleving wordt helaas maar AL te vaak tenietgedaan/afgedaan als fout door harde onverzettelijke gelovigen die menen dat HUN eigen kleurtje er werkelijk alleen toe doet.

• theo

Ook welterusten trouwens.

Pas goed op jezelf..en…….ook op anderen.

• Gonnie

Vind ik ook, ik was ook blij haar hier op dit bord te zien, zij geeft een positieve in breng.

Nada is een echte lieverd.!

• Nada

Zo heel erg mee eens!

• Frans

Welterusten!

• ¥ Lotje ­­¥

Dat is trouwens ook heel vals want er zijn meerdere wegen die naar God leiden.

**********************************************************************************************

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden

Naar God is het rechte pad.

• Anna Lieze

Tot nu toe is dit de vriendelijkste topic sinds een eeuwigheid , zou mooi zijn als iedereen mee zou doen, hebben we toch een beetje een gezamenlijke kerstgedachte :) of mag dat alleen met naasten ?

• Frans

We zijn/hebben allemaal naasten. ;)