Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Alpha-cursus in Amsterdam

• theo

Dag Samuel.

Heb/krijg vrede met jezelf, houd moed voor het heden en hoop voor de toekomst.

Het ga je goed.

Reageer voorlopig maar niet op mij , ik zal vorlopig ook niet meer op jou reageren.

Om met de woorden van Franciscus te spreken: Vrede en alle goeds!

• samuel

Ik heb vrede met mezelf theo.

Ik hoop voor jou dat je dat ook mag hebben.

En zeggen dat je in tongen spreekt en dan gewoon wat brabbelen en dan zeggen dat God dat je ingeeft, is dus liegen beste theo!

Ik heb niks met katholieke priesters!

Maar wel met Jezus Christus en sluit af met Zijn worden: Vrede laat Ik u, mijn vrede geef Ik u; niet gelijk de wereld die geeft, geef Ik hem u. Uw hart worde niet ontroerd of versaagd. Johannes 14:27

• BOAZ

Altijd op zoek gaan naar de bron waaruit iets is ontstaan.

http://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=3&gs_rn=1&gs_ri=serp&pq=alpha-cursus%20tongentaal&cp=31&gs_id=w&xhr=t&q=Alpha-cursus%20tongentaal%20toronto&pf=p&tbo=d&sclient=psy-ab&oq=Alpha-cursus+tongentaal+toronto&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=548f5fdca05a6d12&bpcl=39967673&biw=1024&bih=515

Boaz.

• BOAZ

samuel Schreef:

——————————————————-

> Gedegen onderzoek dus!

>

> Ontstaan Alpha-cursus link. Wikipedia

Voor de mensen die wat objectiever zijn als Samuel!

http://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=3&gs_rn=1&gs_ri=serp&pq=nicky%20gumbel%20toronto%20blessing&cp=26&gs_id=3g&xhr=t&q=toronto+zegen+nicky+gumbel&pf=p&tbo=d&sclient=psy-ab&oq=toronto+zegen+nicky+gumbel&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=548f5fdca05a6d12&bpcl=39967673&biw=1024&bih=515

Boaz.

• samuel

Je haalt een hoop dingen door elkaar, de Alpha-cursus bestond al voor de zg. Toronto blessing, deze werd al sinds 1973 in de kerk gegeven.

Deze is er niet uit ontstaan, en van mij mag je vooringenomen en zg kritisch zijn, als je maar gelukkig bent.

• keessie

Het gaat om het waakzaam zijn Samuel.

• samuel

Succes Keessie!

• Boris

Beterschap Frans, ik wens je het allerbeste.

• Frans

Bedankt boris. :)