Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Alpha-cursus in Amsterdam

• Anna Lieze

Speken in tongen is gewoon zielig

• Nada

Boaz toch ook? En ik zie dat hij zo'n cursus met klem af zit te raden. Dan is het toch normaal dat ik wil weten waarom? Of vind jij dat raar?

• Nada

Ik denk dat hij niet snapt hoe ik het bedoel.

• Anna Lieze

Daar heeft hij vrij vaak last van

• samuel

Dus Boaz raad af wat Perihelium promoot, en dan ga het aan Perihelium vragen waarom Boaz het afraad!

Zoiets?

Ja dat is raar.

Daarom zei ik en gaf ik ook de link dat men het zelf kan onderzoeken, zonder zg advies van…..

Nu kan je wel weer blijven zeuren en draaien, maar je kan het ook gewoon aannemen en als je echt welgemeende interesse hebt, kan je dus bij jou in de buurt de Alpha-cursus volgen gratis, het enige wat je nodig hebt is een Bijbel.

• theo

Natuurlijk wel. Iedereen kan het.

Maar ik ben blij dat niemand het bij ons in de gemeente doet en ik ook niet.

Derhalve zijn wij natuurlijk vreselijke foute christenen in de ogen van andere sommige christenen. Toch?

• Nada

Je beschuldigd mij van zeuren en draaien. Ik vind dat jammer, dit zegt heus veel over jou en niets over mij.

• Nada

Las het al, hij had zijn oordeel al klaar, ik was aan het zeuren en draaien.

Nou ja, dat mag hij vinden. ;)

• samuel

Je kiest voor draaien en zeuren!

Veel plezier!

• Anna Lieze

Samuel heeft zijn bijbel een beetje aangepast, onderstaand vers bijvoorbeeld heeft hij vakkundig uit zijn bijbel gescheurd

24 Een dienaar van de Heer moet geen ruzie maken, maar voor iedereen vriendelijk zijn; hij moet een goede leraar zijn en een verdraagzaam mens, 2 tim 2