Lees het bericht van Frans waar ik op reageerde.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNu niet doorslaan Channah, ik begrijp je gevoelsreactie en neem het je ook niet kwalijk, misschien heb ik het wat ongelukkig geplaatst. Mijn doel was om duidelijk te maken dat er voor elke moord, diefstal, slechte jeugd enz…. een uitvlucht gezocht wordt. Er zijn natuurlijk onschuldigen die psychische problemen hebben. Ik wilde niemand pijn doen.
Channah Schreef:
——————————————————-
> Lees het bericht van Frans waar ik op reageerde.
Frans bedoelde het echt niet zo Channah.
Ik ken Frans van dit prikbord iets langer dan vandaag.
Daarom schreef ik ook :
http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,16177351,16178916#msg-16178916
Maak je er maar niet druk over verder.
Het ging echt niet over jouw zusje.
Ik heb zelf ook een nichtje ( dochter van mijn broer) die gewoon pech heeft met haar bestaan, maar er zit geen kwaad in dit meisje en gelukkig gaat het niet over deze mensen.
theo Schreef:
——————————————————-
> Dus geen kritische vragen want die worden afgedaan
> als gezeur.
>
> Ja ja.
>
> Zeer duidelijk.
Kritische vragen zijn geen gezeur, zeggen dat je geen antwoord krijgt als je die wel krijgt is dat wel. Maar veel mensen zijn minder direct en zullen dat niet zo benoemen. Ik denk ook als we elkaar in persoon zouden ontmoeten je minder snel zou zeuren, of zo over zou komen, en ik dat minder snel zo zou benoemen als dat wel het geval is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?