Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Drama geen verrassing want God is verbannen van scholen'

• LiaDonkers

Helaas is dat met veel christenen zo. Zodra je doorvraagt dan lijkt het of je op een muur stuit. Een muur van draaikonten, ontwijken, halfslachtige of nietszeggende antwoorden of beledigingen. Kerken zouden hun gelovigen op dat punt eens wat beter moeten opvoeden.

Ik heb bewondering voor het geduld en de volharding waarmee Theo telkens opnieuw de muur omver probeert te krijgen.

• Sfred+

Geheel mee eens. Als je aan een gelovige vraagt kom maar met je godsbewijs, krijg je gelijk het afgebeten antwoord bewijs jij maar dat hij niet bestaat. Nou dat weten wij wel na 2000 jaar zoeken en niets gevonden omdat het er heel simpel niet is.

Daar moet ik bij vertel dat in hun perspectief hij er wel is, hij zit tussen hun oortjes en denken zo dat hij echt bestaat. Eigenlijk is een gelovige geestesziek. Als je naar geesteszieken kijk dan zie je namelijk in veel gevallen dat zij in iets geloven wat er niet is en dat ze daarom opgesloten zitten om behandeld te worden. Als wij dit doortrekken naar het RKK is het eigenlijk niet meer dan een groot gekkenhuis waar ze elkaar wat wijsmaken met een opper flippo die in het gesticht het “Vaticaan” ondergebracht is.

• Frans

Van geestesziekte gesproken, wie heeft hier een RKK-fobie denk je ?

• CU

Drie meisjes in een auto onderweg naar school. Malala bijvoorbeeld?

• CU

De school vergeten met ca 250 gedode kinderen door Tsjetseense rebellen? Vergeten?

• theo

Dat is geen eenmans actie van een “”particulier“” .

Dat zijn binnenlandse soldaten/rebellen in de strijd om de macht tijdens een burgeroorlog..

• CU

Oja, natuurlijk heeft dat niets te maken met door God verlaten.

• theo

In de posting waar Boris mee begon zie ik er geen woord over..jij wel?

• Sfred+

De Paus? >:D<

• theo

stenigen