Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Drama geen verrassing want God is verbannen van scholen'

• theo

Dat niet natuurlijk…

Zie de beginposting…ALS het geen wonder is dat dit soort zaken in Amerika plaatsvinden omdat ze God……….waarom gebeuren dit soort dingen dan niet in die landen???

Moet ik het nou letterlijk spellen???

• keessie

ik heb je antwoord gegeven Theo maar wederom je snapt het niet, ga je eens wat meer verdiepen in dat America, feitelijk is het gewoon een bij elkaar geraapt zootje en helaas nemen Europeanen dat al meer over, hier vinden die dingen ook plaats.

• theo

Ik geef het op !

• keessie

Je snapt het niet Theo en das jammer misschien kom jij nooit verder als de Friese dorpskerk zouzomaarkunnen.

• LiaDonkers

Even voor de duidelijkheid:

Het is niet zo dat ik hoop dat de dader een christen is.

Maar ik gun het die Huckabee na zijn uitspraken van harte dat het wel zo is.

• Sfred+

Inderdaad.

• Sfred+

Mij ook.

• Sfred+

Je krijgt echt geen antwoord, en waarom weten wij wel…..

• Sfred+

Neen jongen jij haalt er dingen bij die niets met de vraag te maken hebben. En dat doe jij om maar geen antwoord te hoeven geven op een directe vraag waar het antwoord je niet van aanstaat.

• theo

Ik snap inderdaad niet waarom je geen antwoord geeft en het dan maar met een sneer op moet lossen.