Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Drama geen verrassing want God is verbannen van scholen'

• Anna Lieze

LeSage Schreef:

——————————————————-

> waar denk je dat de 10 geboden vandaan komen?

Gij zult niet doden.

Mozes had nauwelijks de kleitabletten uit de oven gehaald of hij sloeg een Egyptenaar dood

• LeSage

en toch is ons juridische systeem op de 10 geboden gebaseerd.

• theo

Dit soort bloedbaden op scholen , komen die wel eens voor in moslimlanden of in het oostblok?

Nee dus.

Conclusie……..

• CU

In moslimlanden wel, zoals je weet.

• theo

Nou nee, niet zoals ik weet.

Gebeuren daar ook dit soort dingen dat een particulier met een wapen een school binnen dringt en daar dood en verderf zaait?

Niet dat het niet zo zou kunnen zijn maar dan herinner ik het me niet.

In Amerika komt het zeer vaak voor zo lijkt het.

• keessie

Daar zetten ze kinderen in om bomgordels te dragen en blazen ze zichzelf op.

• theo

Dat weet ik natuurlijk ook wel.

De vraag is natuurlijk of al die schietincidenten op scholen komt doordat de Amerikanen God los hebben gelaten.

Als DAT zo is….waarom gebeuren dit soort dingen dan niet in moslimlanden en in het oostblok.

Dan hebben ze in DIE landen God niet losgelaten?

• keessie

Was vanavond op het nieuws dat er iets van 250 miljoen wapens zijn onder de burgers in geen enkel land is dat zoveel als daar, en ja ze zijn heel hoogmoedig ze denken/vinden dat ze boven de wet staan van andere landen zo ook boven de wet in Nederland.

Om het kort te maken ze vinden zichzelf superieur in enkele dingen zijn ze dat ook maar lang niet in alles, ik ben blij dat ik wat nuchterder ben.

Zij denken te weten wat goed is voor de wereld, de Americanen nu zijn niet meer zo als de Americanen die west-europa hebben bevrijd, op een of andere manier is het doorgeslagen daar en daar zullen ze ongetwijfeld een prijs voor gaan betalen.

• theo

Volkomen mee eens maar wat je opmerking nou met mijn reactie heeft te maken dat ontgaat me ook volkomen.

• keessie

theo Schreef:

——————————————————-

> Dat weet ik natuurlijk ook wel.

>

> De vraag is natuurlijk of al die schietincidenten

> op scholen komt doordat de Amerikanen God los

> hebben gelaten.

>

> Als DAT zo is….waarom gebeuren dit soort dingen

> dan niet in moslimlanden en in het oostblok.

> Dan hebben ze in DIE landen God niet losgelaten?

Die hebben niets met de God van Israel.