Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Paus: Euthanasie, abortus en homohuwelijk bedreigen vrede

• Frederik D

Dus als het jou uitkomt, dan telt homo-erotiek mee. En als het jou niet uitkomt, dan telt zij niet mee. Ja, zo kan ik het ook.

Noem mij eens drie beschavingen die aan de homo-erotiek ten gronde zijn gegaan. En noem mij ook drie boeken.

Ik vrees dat je met die Van Aardweg (???) aan komt draven.

• samuel

1. Het Babylonische rijk.

2. Het Egyptische rijk.

3. Het Griekse rijk.

Of weet je niet iets van hun geschiedenis?

• Frederik D

En het Mohammedaanse rijk.

Ook rijken zonder homo-erotiek vergaan.

Dus blijkbaar is homo-erotiek toch niet de boosdoener.

• theo

Natuurlijk niet.

De zelfgenoegzaamheid en de verworven zekerheden van wereldmachten breekt vroeg of laat alle wereldmachten op.

In het verleden was dat vaak het geval als de macht over ging van vader op zoon.

In het klein:

Je ziet het in onze tijd in het zakenleven.

Vader heeft een leuk befrijf opgebouwd, zoonlief komt in de zaak en neemt die over en denkt dat alles vanzelf gaat.

Succes van ondergang verzekerd !!

• samuel

Wat is er met het Mohammedaanse rijk? Weet je niet wat Islam is?

Oh ja welke rijken dan?

Ja het Romeinse rijk vergaat ook nog, dat is het laatste rijk wat vergaat, het vierde!

Homo erotiek is niet de boosdoener, maar werd wel op een voetstuk geplaatst in deze rijken, en ze bestaan niet meer, of weet je niet wat sodomie is, je kent vast wel het verhaal van Sodom!

• samuel

Ik denk dat je beter je Bijbel moet bestuderen theo! Vooral het boek Daniël is wel leerzaam!

Maar de boeken van Mozes en vooral Deuteronomium is ook zeer interessant!

Veel lees en leerplezier succes.

• theo

Ik ken de bijbel tamelijk goed.

Evenwel bedankt voor je advies wat ik opvolg.maar niet dankzij jou want ik bestudeer de bijbel dagelijks.

• Frederik D

Je kunt dus niet hard maken dat homo-erotiek de grote boosdoener is.

Het Derde Rijk en het Oostblok vergingen ook. Maar afgezien van de verafgoding van de manlijke leiders was er geen sprake van homo-erotiek.

• samuel

Zou je niet zeggen als je de reacties van jou hier op het prikbord lees!

Maar ja theo, als je het zelf maar geloofd toch!

• Frederik D

Maar zonder de Heilige Geest. En laat Samuel nou net wel de Heilige Geest hebben. Al heb ik daarvan nog nooit een bewijs gezien. De Heilige Geest zou ruiterlijk erkennen dat de Bijbelse aarde plat is. Echt.