Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Paus: Euthanasie, abortus en homohuwelijk bedreigen vrede

• Anna Lieze

(tu)

• Sfred+

100% (tu)

• Sfred+

Of ze verstoppen wat ze niet aanstaan in de geheimen archieven, waar hier ook niet over gesproken mag worden.

• Leo

OK dan laat ik het jullie zelf uitzoeken.

1. Ga na welke oude beschavingen of volken deze zaken in hun wetten gelegaliseerd hadden.

2. Ga na in welk jaar zij dat ongeveer gedaan hebben.

3. Ga na hoelang deze beschavingen of volken hierna nog bestaan hebben in vergelijking met andere beschavingen of volken.

Nu heeft de Paus wat gezegd wat iedere goede geschiedenisleraar kan bevestigen.

Mij is het jaren geleden al verteld door een geschiedenisleraar die de bovenstaande punten uitgezocht had, en zonder enige geloofsachtergrond tot de zelfde slotsom kwam.

Weerleg hem maar.

Leo.

• Frederik D

De Grieken versloegen de Perzen dankzij hun (de Grieken) homoseksualiteit. Vertelde die geschiedenisleraar dat ook?

• Sfred+

En al deze beschavingen en volkeren zijn te onder gegaan aan euthanasie, abortus en homohuwelijk. Ja natuurlijk :S

• Sfred+

Oeps nee, dat komt hun even niet uit. (tu)

• Leo

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> En al deze beschavingen en volkeren zijn te onder

> gegaan aan euthanasie, abortus en homohuwelijk. Ja

> natuurlijk :S

Ik ging er al vanuit dat jullie de gegevens die ik zou plaatsen niet zullen geloven. Historische feiten worden door jullie ook als onzin afgedaan. Daarom heb ik jullie de aanwijzingen gegeven om zelf tot deze slotsom te komen. Dit vergt wel een historisch onderzoek van minimaal een aantal weken. Deze gegevens zijn niet zo hapklaar op het internet te vinden, dus zullen jullie ook tientallen boeken hierop na moeten lezen.

• Anna Lieze

Ik vind dat je goed bezig bent Leo !

Tjonge, wat weet jij veel zeg

• Leo

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> De Grieken versloegen de Perzen dankzij hun (de

> Grieken) homoseksualiteit. Vertelde die

> geschiedenisleraar dat ook?

Je noemt nu 1 volk/beschaving en daaruit 1 historisch feit dat zover ik het weet niet direct tot het einde van de Griekse of de Perzische beschaving heeft geleid.

De Grieken hoorden inderdaad tot de volken en beschavingen die in aanmerking komen voor onderzoek, maar er zijn er tientallen meer.

Ik zal ze niet noemen omdat jullie mij toch niet geloven.

1 historisch feit is ook geen onderzoek vind je niet?

Mijn opdracht aan jullie was dat jullie zelf moeten uitzoeken.

1. Ga na welke oude beschavingen of volken deze zaken in hun wetten gelegaliseerd hadden.

2. Ga na in welk jaar zij dat ongeveer gedaan hebben.

3. Ga na hoelang deze beschavingen of volken hierna nog bestaan hebben in vergelijking met andere beschavingen of volken.

Ik ging er al vanuit dat jullie de gegevens die ik zou plaatsen niet zullen geloven. Historische feiten worden door jullie ook als onzin afgedaan. Daarom heb ik jullie bovenstaande aanwijzingen gegeven om zelf tot deze slotsom te komen. Dit vergt wel een historisch onderzoek van minimaal een aantal weken. Deze gegevens zijn niet zo hapklaar op het internet te vinden, dus zullen jullie ook tientallen boeken hierop na moeten lezen.

PS. je hebt je stelling zo opgeschreven dat het mij verbaast dat niemand heeft gevraagd of de Grieken de Perzen verslagen hebben door met iets anders te steken dan met hun speren.

ha ha ha.

Leo.